امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31526 تاریخ انتشار: سه شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۴:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علیرضا بیانیان اعلام کرد؛

سیاست و رویکرد بیمۀ آرمان فروش بیمه­ های خُرد است

خبرایران: مدیریت حقوقی شرکت­ های بیمه در جلوگیری از کلاهبرداری و خسارت­ های ساختگی، نقش اساسی و تعیین کننده ­ای دارند
سیاست و رویکرد بیمۀ آرمان فروش بیمه­ های خُرد است

 علیرضا بیانیان مدیرعامل بیمه آرمان در جلسه شورای معاونان و مدیران این شرکت با اعلام این مطلب، به بیان اهداف، راهبردها و مقتضیات شرکت پرداخت.

وی با اشاره به تغییرات و جابجایی تعدادی از مدیران ستادی و شعب گفت تغییرات در بحث مدیریت یک امر طبیعی و لازمۀ یک مجموعه پویاست و این تغییرات نیز با هدف پویایی و سرعت بخشیدن به امور شرکت صورت گرفته و به هیچ وجه نشانه ناکارآمدی یک مدیر نیست.

بیانیان ضمن معرفی مدیران جدید در حوزه ­های درمان، خودرو، بازاریابی و عمر و سرمایه­ گذاری؛ بیمه­ های درمانی و ثالث را از امور مهم و خطیر شرکت برشمرد و گفت پیشبرد امور در این دو حوزه مستلزم تعامل و همکاری همه بخش­ هاست و باید همه تلاش کنیم این امور بنحو احسن پیش برود تا اعتماد بیمه­ گذاران نیز جلب شود.

مدیرعامل بیمه آرمان در بخش دیگری از سخنان خود به بیمه­ های عمر و سرمایه­ گذاری اشاره کرد و گفت انتظارات شرکت در این حوزه برآورده نشده و همکاری تنگاتنگ شعب و نمایندگان در فروش این بیمه­ نامه ­ها ضروری و نیازمندِ سرمایه­ گذاری مناسب و تفکیک حساب­ های آن با سایر رشته­ های بیمه­ ای است.

بیانیان برنامه ­ریزی دقیق در بخش دیات و پرداخت خسارت در بیمه­ های اتومبیل را نیز بسیار مهم دانست و لزوم ارتباط و تعامل با پزشکی قانونی و نیروی انتظامی و استفاده از مشاوره آن ها در رسیدگی به پرونده ­های خسارتی بلاتکلیف و معوق و نیز ضرورت راه اندازی مرکز تماس برای پاسخگویی به شکایات و مطالبات بیمه گذاران را مورد تأکید قرار داد.

مدیر عامل بیمه آرمان وفاق و همدلی را در راستای تقویت بخش­ های مختلف و ایفای تعهدات شرکت خاطر نشان ساخت و با اعلام این موضوع که سیاست و رویکرد بیمۀ آرمان فروش بیمه­ های خُرد است، خواستار انتقال دانش و اطلاعات فنی به یکدیگر برای هم افزایی و برطرف کردن نقاط ضعف شرکت شد.

بیانیان همچنین داده ­ها و اطلاعات فنی مجموعه را جزو اسرار و سرمایه­ های شرکت برشمرد و بر حفظ و حراست از آنها تأکید­کرد. او همچنین با اشاره به تخلفات و کلاهبرداری­ های گسترده برای اخذ خسارت­ های ساختگی از شرکت­های بیمه، بر تلاش و پویاتر شدن بخش حقوقی شرکت به منظور جلوگیری از پرداخت خسارت­های تقلبی و بروز شدن پرداخت­ ها تأکید کرد.

در ادامه این جلسه، معاونان و مدیران بخش­های مختلف نیز به بیان مسائل شرکت و حوزه متبوع خود پرداختند و راهکارهایی برای بهبود وضعیت فعلی و دستیابی به اهداف ترسیم شده ارائه کردند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب