امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3154 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۹:۲۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فیض‌بوک در صدر آثار پرفروش سوره/ رتبه سوم آثار دفاع مقدسی

انتشارات سوره مهر، ناشر تخصصی آثار دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، آثار پرفروش خود در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را تا انتهای روز چهارم اعلام کرد.
فیض‌بوک در صدر آثار پرفروش سوره/ رتبه سوم آثار دفاع مقدسی

به گزارش خبر ایران، انتشارات سوره مهر آثار پرفروش خود در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را تا انتهای روز چهارم اعلام کرد.

طبق این گزارش «فیض‌بوک»، مجموعه ظنز منظوم اثر ناصر فیض، با فروش حدود هزار نسخه در صدر این لیست قرار دارد.

در ادامه نیز آثاری نظیر «ضد»، مجموعه اشعار فاضل نظری و «پایی که جا ماند»، خاطرات خودنوشت سیدیاسر حسینی‌پور از دوران اسارت، قرار دارند. اثر فاضل نظری با چاپ شانزدهم و «پایی که جاماند» با چاپ پنجاه و پنجمین در نمایشگاه عرضه شده است.

همچنین کتاب «لشکر خوبان» که چاپ چهل و پنجم آن در حال عرضه است، رتبه چهارم این لیست را به خود اختصاص داده است. در ادامه این لیست نیز آثاری نظیر «دا»، «نورالدین پسر ایران»، «آه باشین» و «زندان الرشید» قرار دارد.

نکته جالب توجه در این میان آنکه در میان آثار سوره مهر که ناشر تخصصی آثار دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است، آثار غیرمرتبط با حوزه تخصصی این ناشر در صدر لیست فروش قرار گرفته است که خود جای بررسی دارد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب