امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31614 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۹:۵۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکتر علی نوذرپور شهردار منطقه۲۲ اعلام کرد؛

باید اعتماد از دست رفته مردم را برگردانیم / پاسخگوی رای مردم باشیم

خبرایران: کارمندان نمونه سال ۹۶ شهرداری منطقه۲۲ با حضور شهردار و معاونین شهرداری منطقه۲۲ مورد تقدیر قرار گرفتند.
باید اعتماد از دست رفته مردم را برگردانیم / پاسخگوی رای مردم باشیم

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، دکتر علی نوذرپور شهردار منطقه۲۲، در این جلسه‌ ضمن قدردانی از زحمات همه همکاران شهرداری منطقه۲۲، از کارمندان نمونه سال۹۶ در شهرداری منطقه۲۲، تقدیر و تشکر کرد و افزود: یقیناً همه عزیزانی که در این نهاد مشغول به کار هستند به شایسته‌ترین حالت مشغول خدمت رسانی به جامعه و مردم هستند، اما طی بررسی‌های به عمل آمده میزان تلاش شما عزیزان چشمگیرتر بوده است.

نوذرپور با بیان اینکه اراده مدیران و معاونین به تنهایی برای ارتقاء سازمان کافی نیست گفت: همت و تلاش کارکنان در پیش برد اهداف سازمان تاثیر گذار است و با بالابردن علاقه به محیط کار و انگیزه کارکنان به این سرمایه انسانی خواهیم رسید.
وی به تعداد بالای آراء مردم در انتخابات شورای شهر اشاره کرد و گفت: باید پاسخگوی رای مردم باشیم، شهروندان انتظار کار و دلسوزی دارند و ما باید پاسخگو باشیم و به تعهداتمان به آنان پایبند.
شهردار منطقه۲۲، با بیان اینکه همه حکومت‌ها برای ادامه بقاء نیازمند همدلی و همراهی مردم هستند اظهار داشت: مدیریت شهری جدید با اعتماد مردم بر سر کار آمده و باید اعتماد از دست رفته مردم از مدیریت شهری را دوباره بازگردانیم.
نوذرپور ادامه داد: فقط با کار مفید، پاسخگویی مناسب و تکریم شهروندان قادر به تغییر نگاه افکار عمومی به مدیریت شهری هستیم.
وی اظهار کرد: همه ما باید قدر این نعمت را بدانیم که خداوند متعال ما را در جایگاهی قرار داده که محل رفع گرفتاری شهروندان هستیم، اگر توانستیم به خوبی از عهده این نعمت و این توفیق برآییم روز به روز و ساعت به ساعت بر نشاط کاری ما افزوده می شود.
شهردار منطقه۲۲، افزود: خدمتگزاری به مردم توفیقی است که از طرف خداوند به فرد اعطا می‌شود و ما هیچ وقت نباید از این توفیق احساس خستگی و ناتوانی کنیم.
وی ضمن برشمردن توانایی‌های کارمندان گفت: کارمندان ایده‌آل دقیق هستند و کارها را نیمه‌کاره رها نمی‌کنند، به‌ طور مستقل کار می‌کنند و نیازی به کنترل ندارند. به‌موقع سر کار می‌آیند و ذهن خود را به کار متمرکز می‌کنند ساعات کاری آنها بیشترین بهره‌وری را به مجموعه‌شان می‌رساند.
نوذرپور در پایان با اهداء لوح سپاس از کارمندان نمونه، خانم‌ها مینا جباری، سمانه آطاهریان، طلوع حیات آذر و آقایان ابوالفضل نصیری، حمید رضا قنبری، قاسم دهفولی، محمد امیری شاملو، محمد بهرامی، محمد سقائی نژاد، محمود حکمت پور، علی اصغر سفیدرو، مهدی ایوبی و یداله قلی زاده قدردانی کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب