امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31648 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۳:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آیا افزایش فروش با کمترین هزینه امکان‌پذیر است؟

خبرایران: تبلیغات یکی از موثرترین راه‌های افزایش فروش و جذب مشتری است، اما با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و نگرانی صاحبان کسب و کارها در ارتباط با آینده شغلی خود بهترین راهکار چیست؟
آیا افزایش فروش با کمترین هزینه امکان‌پذیر است؟

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام شرکت ایده پردازان، مسلما تبلیغات و جذب مشتری جدید برای یک فروشگاه و یا شرکت، راه‌های متفاوتی دارد که هر کدام هزینه‌های مختص خود را دارد. برخی از صاحبان کسب و کارها بر این باورند که در این شرایط اقتصادی هزینه کردن برای تبلیغات امری باطل و بیهوده است که می‌توان گفت تفکر اشتباهی است، برعکس می‌توان با تبلیغات هدفمند و موثر افزایش فروش را تجربه کرد.

اما تبلیغات و جذب مشتری جدید هزینه‌های زیادی دارد.

راهکار چیست که بتوانیم با کمترین هزینه درآمد خود را زیاد کنیم؟

راهکار آن را می‌توان روش اثبات شده‌ای که تمامی استادان فعال در حوزه فروش بر آن اعتقاد دارند، دانست و آن برقراری ارتباط موثر با مشتریان سابق و فعلی است. برقراری ارتباط موثر با مشتریانی که حداقل یک بار با کسب و کار شما در ارتباط بوده‌اند و یا خرید کرده‌اند، می‌تواند برای شما افزایش فروش بیشتر را به ارمغان بیاورد با توجه به این حقیقت که فروش به مشتری سابق تا سه برابر هزینه کمتری نسبت به فروش به مشتری جدید برای شما در بر دارد. شما از طریق راه‌های مختلف می‌توانید با مشتریان خود در ارتباط باشید، مانند: ارتباط تلفنی، ارتباط از طریق شبکه‌های اجتماعی، ارتباط از طریق پیامک و ...

اطلاع‌رسانی مداوم از وضعیت سفارش، محصولات جدید، فروش ویژه‌ها به‌صورت سیستماتیک، تصویر یک سازمان منظم و معتبر را از شما در ذهن مخاطب می‌سازد.

اما سوال اینجاست که چطور می‌توان با مخاطبانی که پیامک‌های تبلیغاتی خود را بسته‌اند، ارتباط برقرار کرد؟

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که برخی از افرادی که پیام‌های تبلیغاتی خود را بسته‌اند چطور می‌توانند پیام‌های شما را دریافت کنند؟ شما اگر شرکت ثبت شده دارید، می‌توانید سامانه اختصاصی خود را داشته باشید. با خدماتی کردن خط پیامکی خود به تمام مشتریان و مخاطبان که مد نظرتان هست پیامک ارسال کنید و در کنار آن حتی افرادی که پیام تبلیغاتی خود را بسته‌اند پیام شما را دریافت خواهند کرد.

سوال دیگری که پیش می آید این است که، اگر مدارک ثبت شرکت ندارید به چه صورت می‌توانید پیام‌های خود را به این افراد ارسال کنید؟

این سامانه برای ثبت نام، نیازی به مدارک ثبت شرکت شما ندارد. شما می‌توانید با وارد کردن شماره مشتریان خود در نرم‌افزار پیامک سفید  در هر زمانی که تمایل داشتید به آن‌ها با خط خدماتی پنج رقمی ارسال پیام داشته باشید با این ویژگی که حتی افرادی که پیام‌های تبلیغاتی خود را بسته‌اند پیام‌های شما را دریافت کنند. چرا که مشتریانتان خودشان شماره تلفن همراه خود را در اختیار شما قرار داده‌اند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب