امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31677 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۹:۱۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل بیمه «ما» از شعبه یزد بازدید کرد

خبرایران: حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه «ما» نشست مشترکی با رییس شعبه یزد و پرسنل استان برگزار کرد.
مدیرعامل بیمه «ما» از شعبه یزد بازدید کرد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه «ما» ،حجت بهاری فر ضمن تشریح برنامه های آتی شرکت با اشاره به موقعیت، پتانسیل ها و ظرفیت های مناسب منطقه، ضمن تشویق و ایجاد انگیزه ، بر حمایت همه جانبه از نمایندگان آیین نامه 54 تاکید و از نقش موثر و سازنده شبکه فروش در راستای ارتقای جایگاه شرکت تقدیر و تشکر کرد.

مدیر عامل بیمه "ما" خاطر نشان کرد : همان طور که همواره تاکید داشته ایم ، نظم در مسئولیت های فردی و گروهی در کنار روحیه خدمت گزاری با حفظ کرامت انسانی و رعایت اصول امانت داری و پیگیری امور ، بر عملکرد سیستمی شرکت بسیار تاثیر گذار خواهد بود . زیرا عملکرد هر یک از شعب بر عملکرد سایر شعب تاثیر خواهد گذاشت و اگر مسئولیت ها در یک سیستم بطور منظم ،  کارآ، اثربخش و به موقع انجام شود نتایج بسیار مطلوبی به دنبال خواهد داشت.

در پایان ، جلسه پرسش و پاسخ با حضور حجت بهاری فر و محمدعلی حاجی محمدی رییس شعبه یزد  برگزار و به مسائل و مشکلات مطرح شده توسط حاضرین پرداخته شد..

در ادامه سفر ، حجت بهاری فر ضمن بازدید از ساختمان جدید شعبه یزد، از نزدیک در جریان روند بازسازی شعبه قرار گرفت و راهکارهایی در خصوص تسریع این روند جهت آماده سازی سریعتر و ارائه خدمات به مشتریان در کمترین زمان ممکن ارائه کرد..

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب