امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31692 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور مدیریت امور شعب استان ها صورت گرفت؛

برگزاری گردهمایی سراسری کارکنان استان های خراسان رضوی و شمالی بانک ایران زمین،

خبرایران: گردهمایی سراسری کارکنان استان های خراسان رضوی و شمالی با حضور حسینی کناروئی مدیریت امور شعب استان ها، مدیر و معاون اجرایی منطقه، روسای شعب استان و دوایر مدیریت و پرسنل شعب مشهد برگزار شد.
برگزاری گردهمایی سراسری کارکنان استان های خراسان رضوی و شمالی بانک ایران زمین،
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک ایران زمین، در ابتدا علی اکبر ریحانی مدیر منطقه شرحی از جایگاه اقتصادی استان خراسان رضوی و شمالی در بین استان های کشور و ظرفیت های مالی منطقه ارائه کرده و گفت: پرسنل متعهد و خدوم این استان به کرات ثابت کرده اند که در اجرای طرح های مصوب بانک و در مسیر تحقق اهداف تعیین شده از هیچ کوششی فروگذار نبوده اند.
حسینی کناروئی مدیر امور شعب استان ها در ابتدای سخنان خود با اشاره به اهمیت نیروی انسانی گفت: این مایه افتخار هر سازمان است که پرسنل آن دغدغه ای بجز توسعه ابعاد خدمت رسانی و افزایش سهم بازار، نگرانی دیگری نداشته و حیات خود را در گرو حیات سازمان می دانند.
وی از حاضرین در جلسه خواست تا با بهره گیری از توانمندی نیروی انسانی اقدامی اساسی در افزایش درآمدهای کارمزدی خصوصاً در بخش ضمانت نامه، توسعه بانکداری دیجیتال و... صورت دهند.
در پایان مدیر امور استان ها با اهداء لوح تقدیر از شعب برتر استان تقدیر و تشکر کرد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب