امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31716 تاریخ انتشار: جمعه ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با اشاره به احتکار خودرو توسط ایران‌خودرو؛

وزیر صنعت درباره احتکار ۸۸۴۵ دستگاه خودرو توضیح داد

خبرایران: وزیر صنعت گفت: تاخیر به وجود آمده در تحویل خودروها به دلیل عدم تامین قطعات ریز خودروها بود که می‌بایست از طریق واردات تامین می‌شد.
وزیر صنعت درباره احتکار ۸۸۴۵ دستگاه خودرو توضیح داد

به گزارش خبرایران، محمد شریعتمداری با اشاره به اینکه ظن احتکار ۸۸۴۵ دستگاه خودرو توسط ایران‌خودرو یک موضوع غیر کارشناسی شده بود، اظهار داشت: تاخیر به وجود آمده در تحویل خودروها عمدتاً به دلیل عدم تامین قطعات ریز خودروها بود که می‌بایست از طریق واردات تامین می‌شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت از تامین قطعات ریز خودروهای ایران‌خودرو تبریز و آماده‌سازی جهت تحویل به متقاضیان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: مقدمات تامین قطعات موردنیاز خودروهای شرکت ایران‌خودرو تبریز فراهم بوده و بزودی با تامین قطعات خودروها آماده واگذاری می‌شود.

شریعتمداری تاکید کرد: صنایع و واحدهای بزرگی که توانسته‌اند در حوزه‌های اشتغال، تولید و کارآفرینی زمینه رونق اقتصادی را فراهم کرده‌اند لازم است از سوی مسئولان حمایت شوند. وی با تاکید بر اینکه سالانه نزدیک به یک‌ میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو در کشور تولید می‌شود، گفت: اینکه تعدادی خودرو در انبار خودروسازی‌ها وجود داشته باشد نمی‌توان به‌ منزله احتکار قلمداد کرد و اگر به صنایعی که توان ایجاد اشتغال، کارآفرینی و تولید دارند اینگونه نگاه شود یقیناً بی‌مهری در قبال فعالیت‌های آنهاست.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب