امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31725 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۳:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جدیدترین امکانات نسل جدید ماشین ظرفشویی ها

خبرایران: ماشین ظرفشویی از تازه ترین لوازم خانگی برقی می باشد که مدتیست به کمک بانوان خانه دار آمده و از زحمت شست و شوی ظروف کم کرده است. قدر ماشین ظرفشویی را زمانی بیشتر می دانید که تعداد زیادی مهمان داشته باشید و انبوهی از ظروف در آشپزخانه جمع شده باشد.
جدیدترین امکانات نسل جدید ماشین ظرفشویی ها

به گزارش خبرایران به نقل از فروشگاه اینترنتی زنبیل، برای انتخاب مناسب ترین ماشین ظرفشویی به گونه ای که با کمترین هزینه ممکن هر آنچه از این دستگاه انتظار دارید را به دست آورید، باید با جدید ترین و کاربردی ترین امکانات این دستگاه آشنا شوید. اگر در فکر خرید ماشین ظرفشویی با آخرین تکنولوژی های روز دنیا هستید به سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه کنید. در زنبیل، آخرین مدل ماشین ظرفشویی برترین برند ها از جمله، سامسونگ، ال جی، بوش و سایر برند ها را می توانید با تضمین بهترین قیمت و گارانتی اصلی به سادگی تهیه کنند.

در این مطلب سعی شده به اختصار، ضروری ترین امکانات مورد نیاز به شما معرفی گردد.

 امکان شست ‌و شو با بخار

این نوع از ماشین های ظرفشویی با قدرت بخار و لکه بری بالا، می‌توانند گزینه مناسبی برای افرادی باشند که می‌خواهند مدل‌های قدیمی‌ ماشین ظرفشویی خود را به روز کنند. خیلی از افراد تمایل به آبکشی ظروف قبل از شستن آن ها با ماشین ظرفشویی ندارند. به کمک تکنولوژی بخارشوی، نیازی به شست‌وشوی ظروف قبل از قرار دادن در ماشین ظرفشویی نمی باشد. بعلاوه این سیستم، بازده دستگاه را از طریق صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی بالا می برد.

( مشاهده انواع ماشین ظرفشویی های بوش با لیست قیمت ماشین ظرفشویی بوش )

قابلیت تنظیم ارتفاع سبد

قفسه ‌هایی که دارای قابلت تنظیم ارتفاع سبد را دارند، باعث سهولت کار با ماشین ظرفشویی می شوند. در این مدل ها، قابلیت تنظیم ارتفاع برای ظروف یا لیوان‌ ها وجود دارد. همچنین بالا ترین قفسه مخصوص چیدن قاشق و چنگال است؛ همچنین در برخی از مدل ‌ها قابلیت خارج کردن قفسه از ماشین برای افزایش فضای داخلی وجود دارد.

قابلیت کنترل بخار

بعضی از مدل ها به این سیستم مجهز نبوده و این کمبود زمانی حس می شود که شما بعد از شستن ظروف در ظرفشویی تان را باز می کنید و بخار زیادی از محفظه دستگاه خارج شده و دست تان را بسوزاند. یا این که بخار تبدیل به قطرات آب شده و روی ظروف شسته شده لکه ایجاد کنند. پس حتما قبل از خرید ماشین ظرفشویی از وجود این امکان مطمئن شوید.

 حسگر تشخیص میزان کثیفی

دستگاه هایی که امکان شناسایی میزان کثیفی و حجم ظروف داخل دستگاه را دارند، گزینه بسیار مناسبی هستند. این مدل ها با استفاده از این حسگرها، به طور خودکار میزان انرژی دستگاه تنظیم شده و باعث کاهش مصرف انرژی می‌شود. علاوه بر این سنسورها برخی تولید کنندگان برای کاهش هزینه، سیستمی با نام شست ‌و شوی تاخیری را در محصولات خود استفاده کرده اند. به گونه‌ای که ماشین ظرفشویی به طور اتوماتیک خارج از ساعات اوج مصرف روشن می شود. البته ساکنین خانه در این ساعات در منزل حضور دارند، بنابراین برای اینکه آرامش آن ها بهم نخورد ، مدل های عایق دار و کم صدا را انتخاب کنید.

در کل می توان گفت ماشین های ظرفشویی بهتر هستند که دارای بیشترین بازوی آبپاش باشند. اما این دستگاه ها قیمت بالاتری دارند، مثلا مدل های ارزان تر 1 بازوی آبپاش دارند در حالیکه دستگاه های گران تر بیش از 3 بازوی آبپاش دارند. نکته با اهمیت دیگر این است که آبی که ظروف با آن شسته می شوند باید کاملا داغ باشد. چون برای تاثیر بیشتر مواد شوینده گفته می شود باید دمای آب بیش از 55 درجه سانتی گراد باشد حتی بعضی محققین توصیه کرده اند که دمای آب باید بیش از 70 درجه سانتی گراد باشد.

(مشاهده آخرین لیست قیمت ماشین ظرفشویی ال جی)

حال ما برای تجربه یک خرید خوب، فروشگاه اینترنتی زنبیل را به شما پیشنهاد می کنیم. زنبیل به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی کشور، اولویت خود را برپایه رضایت مشتریان قرار داده است. به گونه ای که با داشتن حتی یک تجربه ی خرید از زنبیل، مطمئنا معرف آن به دوستان و آشنایان خواهید بود. از جمله مزایای خرید از زنبیل، 10 روز گارانتی خرید معتبر برای تمامی محصولات و بهره مندی از چتر حمایتی زنبیل می باشد. پای بندی به این تعهدات و اعتماد مشتریان، مایه افتخار و امید بخش برای تلاش بیشتر می باشد

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب