امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31741 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیریت کارآمد در مقابل بحران، با آمادگی قبلی حاصل می‌شود

خبرایران: موضوع مدیریت بحران بسیار مهم است. این بحث علاوه در ایران، در کل خاورمیانه نیز اهمیت دارد چرا که بحران ها قابل پیش‌بینی، نیستند و باید تمام دستگاه ها را برای واکنش آماده کرد.
مدیریت کارآمد در مقابل بحران، با آمادگی قبلی حاصل می‌شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛  ادوارد کارلوس وسکوز سورانو، هماهنگ کننده و ظرفیت‌ساز شورای بین‌المللی موزه ها و نماینده ایکوم جهانی با حضور در دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل، مورد استقبال قرار گرفت. در ابتدای این جلسه امیر مسعود احمدی ضمن خوش‌آمد گویی به نماینده ایکوم جهانی، گفت: امیدواریم دوره آموزشی خوب و پرباری را در موزه داشته باشیم. از مدتها قبل تلاش‌های فراوانی در مجموعه انجام شده تا این برنامه با بهترین کیفیت ارائه شود. وی ادامه داد: بحران هیچ‌وقت مشخص نمی‌کند که در چه زمانی رخ می دهد و تاریخ کهن ما باعث شده تا آثار قدیمی زیادی در موزه‌های کشور جمع آوری شود که باید آنها در مقابل بحران‌ها حفظ شوند. ایران با توجه به موقعیت جغرافیایی تمام حوادث به‌جز سونامی و آتشفشان را تجربه کرده . این اهمیت مدیریت بحران را نشان می‌دهد.

در این دیدار سورانو با ابراز خرسندی از دعوت انجام شده گفت: خیلی خوشحالم که در این مجموعه حاضر هستم و علاقه شما جهت برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت بحران موزه‌ها، باعث شد تا رییس سازمان ایکوم جهانی، نیز از این برنامه استقبال کند. موضوع مدیریت بحران بسیار مهم است. این بحث علاوه بر ایران، در کل خاورمیانه نیز اهمیت دارد چرا که بحران ها قابل پیش‌بینی، نیستند و باید تمام دستگاه ها را برای واکنش آماده کرد. سورانو در ادامه اظهار داشت: معمولا زمانی که بحرانی شکل می‌گیرد، اهمیت مدیریت مشخص می شود وهمه سازمان‌ها نیازمند دستورالعمل مناسب جهت مدیریت بحران هستند. اطلاعات کافی در زمینه مدیریت بحران باعث می شود تا در مقابل حوادث واکنش مناسب، نشان داده شود.

در پایان این جلسه، ادوارد کارلوس وسکوز سورانو، هماهنگ کننده و ظرفیت‌ساز شورای بین‌المللی موزه ها و نماینده ایکوم جهانی با دعوت امیر مسعود احمدی، جهت آشنایی بیشتر با فعالیت های موزه به بازدید از مجموعه پرداخت

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب