امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31763 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۴:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معرفی مدیران بخش‌های جشنواره «ادبیات سلامت»

خبرایران: مسعود امینی‌تیرانی، اصغر نوری و رامبد خانلری به‌عنوان مدیران بخش‌های فیلمنامه کوتاه، نمایشنامه و داستان کوتاه جشنواره «ادبیات سلامت» معرفی شدند.
معرفی مدیران بخش‌های جشنواره «ادبیات سلامت»

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی جشنواره «ادبیات سلامت»، بهاءالدین مرشدی دبیر نخستین جشنواره «ادبیات سلامت» مدیران بخش‌های سه‌گانه این جشنواره را به شرح زیر معرفی کرده است:

«برگزاری جشنواره‌های مختلف هنری در وزارت بهداشت نشان داده که هنرمندان و نویسندگان دغدغه سلامت جامعه دارند و این مساله را در بررسی آثارشان می‌توان یافت. نخستین جشنواره «ادبیات سلامت» نیز مجالی است برای این‌که نویسندگان حوزه‌های داستان کوتاه، نمایشنامه و فیلمنامه کوتاه را با مقوله‌های مرتبط با حوزه سلامت آشنا کرد و ضرورت طرح این نوع مباحث را در آثارشان ایجاد کرد.

با توجه به سوابق هنری و همچنین داوری و دبیری جشنواره‌های مختلف هنری و ادبی، آقایان مسعود امینی‌تیرانی، اصغر نوری و رامبد خانلری را به ترتیب به‌عنوان مدیر بخش‌های فیلمنامه کوتاه، نمایشنامه و داستان کوتاه معرفی می‌کنم.

امید است با خلاقیت و تلاش این دوستان جشنواره را به بهترین شکل برگزار کنیم.»

 بر اساس این گزارش، مهلت ارسال آثار به جشنواره ادبیات سلامت تا ۳۰ مهرماه است و علاقه‌مندان برای اطلاع از چگونگی برگزاری این جشنواره می‌توانند به سایت adabbiatsalamat.ir مراجعه کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب