امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31791 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۳:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اجرای عملیات زنده گیری سگهای ولگرد در منطقه 2 تهران

خبرایران: با انجام عملیات زنده گیری سگ های بلاصاحب از سوی شهرداری منطقه ۲ ، این حیوانات از معابر سطح حوزه منطقه جمع آوری می شوند.
اجرای عملیات زنده گیری سگهای ولگرد در منطقه 2 تهران
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 2 ، علی اکبر کریمی پور ، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبراظهار داشت:‌ به منظور ارتقای سلامت و آرامش شهری و رضایت خاطر هرچه بیشتر شهروندان به ویژه دانش آموزان و والدین ایشان، در ادامه طرح نگهداشت شهر طرح جمع آوری و زنده گیری سگ های ولگرد در محلات 21 گانه منطقه در حال اجراست.
وی گفت: در این طرح، چندین قلاده سگ بلا صاحب جمع آوری و پس از واکسیناسیون و اقدامات بهداشتی به نقاهتگاه آراد کوه تحویل داده شدند.
وی افزود: اكيپ زنده گيري سگ هاي ولگرد با هماهنگي شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر  در نقاط  شناسایی بازدید کرده و نسبت به جمع آوری آنها اقدام کرد
معاون خدمات شهری منطقه 2 درادامه به  اجرای طرح مبارزه با جانوران موذی اشاره کردو گفت:  در این طرح ضمن طعمه گذاری در کانون های آلوده ، كتابچه هاي آموزشي   بین شهروندان توزیع شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب