امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31810 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۳:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح کرد؛

خلاقیت و نوآوری نیاز صنعت اسباب بازی کشور است

خبرایران: دکتر سیده فاطمه ذوالقدر نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری نمایشگاه هایی همچون نمایشگاه مادر و کودک، تشویق و ترغیب مردم به استفاده بیشتر از کالای داخلی را به همراه دارد.
خلاقیت و نوآوری نیاز صنعت اسباب بازی کشور است

خانم دکتر سیده فاطمه ذوالقدر در حاشیه نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، کودک و نوزاد با بیان این مطلب گفت: صنعت کشور در تولید اسباب بازی ضعف هایی دارد که مهنترین آن "خلاقیت و نوآوری" است.

وی برگزاری نمایشگاه ها را یک گردهمایی برای تولیدکنندگان و بازدیدکنندگان دانست که می توانند نسبت به جمع آوری ایده ها و طرح های گوناگون برای تولیدات بهتر و بیشتر اقدام کنند.

خانم دکتر ذوالقدر پیشنهاد داد تا در نمایشگاه های مرتبط با خانواده و کودکان، کارگروه های تخصصی به منظور کشف نیروهای خلاق، کارآفرین و زنده کردن بازی های سنتی شکل گیرد تا شاهد تحول و پیشرفت در صنعت اسباب بازی کشور باشیم.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ردیف بودجه ای برای حمایت از تولید محصولات فرهنگی که نیازمند حمایت هستند نیز دیده شده است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی تخصیص آن به واجدان شرایط است.

وی در پایان از تشکیل کمیته فضای مجازی در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خبر داد تا بیشتر از گذشته ضمن رصد و آسیب شناسی این حوزه، شاهد برنامه ریزی های هدفمند و پایه ای به منظور حضور هوشمندانه در فضای مجازی باشیم.

 یادآور می شود نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک از 15 شهریورماه جاری آغاز بکار کرد و با استقبال پر شور و بی نظیر مردم، علاقمندان و بازدیدکنندگان به همراه برخی مسئولان ارشد کشور و  تنی چند از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی همراه بود و این نمایشگاه ۱۹ شهریورماه به کار خود خاتمه داد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب