امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31854 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۴:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در تهران

خبرایران: امروزه در عصر اینترنت و تکنولوژی به سر می‌بریم در این عصر مهم یکی از مشاغلی که بیشترین سودآوری را در زمینه الکترونیک به همراه دارد طراحی سایت‌های فروشگاه اینترنتی بوده و ممکن است با این سوال برخورد کنیم که طراحی سایت فروشگاه اینترنتی چیست؟ و چگونه سود آوری‌های بسیار زیادی را با خود به همراه دارد؟ فروشگاه اینترنتی وب‌سایتی است که در آن کالاها و خدمات گوناگون به صورت آنلاین به فروش می‌رسند.
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در تهران

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام شرکت طراحی سایت نونگار پردازش، زمانی که صحبت از کسب و کار و فروشگاهی و اینترنتی و طراحی اپلیکیشن می‌شود، اولین تصویری که به ذهن افراد می‌آید طراحی سایت‌های فروشگاهی آنلاین است. زیرا فروشگاه‌های اینترنتی تنها از طریق طراحی سایت می‌توانند محصولات و خدمات خود را به فروش برسانند. با طراحی سایت فروشگاهی و طراحی اپلیکیشن قادر خواهید بود مشتریان بسیار زیادی را از نقاط مختلف دور یا نزدیک را به خود جذب کنید، همچنین می‌توانید فروشگاهی بزرگ و چند منظوره را در اختیار داشته باشید بدون اینکه خود را محدود به زمان و مکان کنید.

طرحی سایت اپلیکیشن ارزان

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای تمامی افرادی که محصولاتی را برای فروش دارند مناسب است و تعداد محصولات شما و کوچک و بزرگ بودن آنها اهمیتی ندارد. در طراحی سایت فروشگاهی علاوه بر اینکه باید به زیبایی و شیک بودن وب‌سایت خود اهمیت بدهید باید به سادگی و سهولت در استفاده از آن را نیز در نظر بگیرید تا دسترسی به آن رای همه افراد آسان باشد.

اگر پروژه  طراحی اپلیکیشن تهران خود را به شرکت نونگار بسپارید در کمترین زمان و با قیمتی مناسب به راحتی قادر خواهید بود تا وب سایت خود را به صورت کاملا استاندارد و طبق اصول بین‌المللی دریافت کنید. این وب‌سایت ویژگی مهمی مثل ریسپانسیو و موبایل ورژن بودن سئو سایت و ... را دارا است.

برخی از امکانات و ویژگی‌های مهم در طراحی سایت فروشگاهی در ادامه آمده است:

  • امکان دسته بندی محصولات فروشگاه از طریق طراحی سایت فروشگاهی
  • امکان معرفی محصولات هر دسته از طریق طراحی سایت فروشگاهی
  • امکان نمایش قیمت محصولات در طراحی سایت فروشگاهی
  • درج گزینه نمایش محصول در طراحی سایت فروشگاهی
  • درج مشخصات هر محصول در طراحی سایت فروشگاهی
  • امکان صدور فاکتور از طریق طراحی سایت فروشگاهی
  • قرار دادن گالری و اسلاید تصاویر برای کالاها در طراحی سایت فروشگاهی
  • استفاده از فرم ساز برای درج مشخصات محصول در طراحی سایت فروشگاهی
  • امکان درج تبلیغات برای هر محصول در طراحی سایت فروشگاهی
  • امکان درج محتوا در طراحی سایت فروشگاهی

دیگر ویژگی‌های مهم در طراحی سایت فروشگاهی در تهران

طراحی سایت فروشگاهی باید سرعت بارگذاری بالایی داشته باشد زیرا آن موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این موضوع مهم در شرکت طراحی سایت نونگار پردازش از اولویت‌های مهمی به حساب می‌آید. 

در طراحی سایت‌های فروشگاهی به دلیل اینکه حجم بالایی از تصاویر در گالری موجود است، بنابراین برای فشرده سازی بیشتر تصاویر تکنولوژی جدیدی به نام  GZIPمورد استفاده قرار می‌گیرد.

گرافیک و ظاهر وب‌سایت موضوع مهمی است که در طراحی سایت‌های فروشگاهی باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا گرافیک مخاطبان و کاربران بیشتری را به وب سایت شما جذب می‌کند.

شرکت طراحی سایت نونگار پردازش ابتدا با در نظر گرفتن امکانات و سفارشات مد نظر شما طرح اولیه وب‌سایت را طراحی کرده و پس از اینکه به تایید شما درآمد به پیاده‌سازی کامل آن می‌پردازند. این موضوع مهم مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته است.

طراحی وب‌سایت فروشگاهی در تهران

این وب سایت با قابلیت‌هایی که دارد قادر است محصولات، کالاها و یا سرویس هایی را که فروشنده در وب سایت قرار می‌دهد را به تمامی کاربران و بازدیدکنندگان معرفی کند و خصوصیات و مشخصه‌های آنها را به طور کامل به نمایش درآورد و در آخر امکان سفارش و خرید را برای بازدید کنندگان و کاربران فراهم آورد.

تفاوت اصلی که وب‌سایت‌ای فروشگاهی با دیگر وب‌سایت‌ها دارند، تفاوت در مدیریت این وب‌سایت‌ها است. این تفاوت به این دلیل است که در وب‌سایت‌های فروشگاهی به دلیل تنوع زیاد محصولات و کالاها مدام تغییرات ایجاد می‌شود و به عنوان یک بازدید کننده ممکن است هر رزو شاهد تغییراتی در نوع و تعداد و قیمت محصول‌ها باشیم. بنابراین به دلیل اینکه تغییرات بسیار زیادی در این نوع وب‌سایت‌ها ایجاد می‌شود باید دارای کنترل پنل و مدیریتی راحتی باشد.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

  • درج سیستم همکاری برای فروش در طراحی سایت فروشگاهی
  • درج سیستم چند فروشگاهی در طراحی سایت فروشگاهی
  • درج سیستم تخفیف‌های گروهی در طراحی سایت فروشگاهی
  • قرار دادن محصولات به صورت دسته‌بندی شده در طراحی سایت فروشگاهی
  • درج سیستم ثبت نام آنلاین در طراحی سایت فروشگاهی
  • درج سیستم پرسش و پاسخ برای مشتریان در طراحی سایت فروشگاهی
  • امکان جست‌وجو بر اساس رنگ ، نوع  و شاخصه‌های محصولات در طراحی سایت فروشگاهی
  • امکان گروه‌بندی محصولات بر اساس برند و ویژگی‌ها در طراحی سایت فروشگاهی
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب