امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31867 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون وزیر راه و شهرسازی خبرداد؛

احداث ۳۴۰۰ واحد مشارکتی در پرند در ۲طبقه آغاز شد

خبرایران: در سفر وزیر راه و شهرسازی و معاون وزیر راه و شهرسازی به شهر پرند کلنگ۳۴۰۰ واحد مسکن مشارکتی در فاز ۶ بر زمین زده شد.
احداث ۳۴۰۰ واحد مشارکتی در پرند در ۲طبقه آغاز شد

به گزارش خبرایران به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حبیب الله طاهر خانی معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: امروز در شهر پرند کلنگ۳۴۰۰ واحد مسکن مشارکتی در فاز ۶ بر زمین زده شد که این طرح با مشارکت بخش خصوصی انجام می شود.
وی افزود: همچنین کلنگ زنی ۵۰ هزار واحد مسکن مشارکتی در کشور تا پایان سال انجام می شود.
در ادامه محسن وطن خواهی مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید، در خصوص مسطح سازی اراضی گفت: عملیات مسطح سازی، خاکبرداری به همراه خدمات زیربنایی اراضی موسوم به ۸۸ هکتاری با اعتباری ۳۸۰ میلیارد ریال آغاز شده است.
وی افزود: اراضی مذکور در پهنه مسکونی با تراکم کم و حدود ۳۵۰۰ نفر است که به صورت یک محله با ۴ زیر محله احداث می‌شود.
کلنگ‌زنی نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی پرند
وطن خواهی با اعلام خبر کنلگ زنی نیروگاه خورشیدی پرند، جزئیات این پروژه را تشریح کرد و گفت: نیروگاه خورشیدی پرند در حاشیه جنوبی این شهر و نزدیک به آزاد راه تهران-ساوه و بزرگراه فرودگاه امام خمینی واقع شده است با مساحتی در حدود ۲۰ هکتار و اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال احداث می شود.
مدیر عامل شرکت عمران پرند با اشاره به تاکیدات دولت تدبیر و امید مبنی بر استفاده از انرژی های تجدید پذیر، گفت: این نیروگاه ظرفیت تولید انرزی برق خالص در حدود ۱۷ هزار مگاوا ساعت، در سال را دارا بوده و از اهمیت فراوانی برخورد است.
به گزارش مهر، بر اساس گفته وزیر راه و شهرسازی در جریان این بازید،قرار است در سطح کشور ۵٠ هزار واحد مسکونی با تراک حداکثر دو طبقه در کشور ساخته شود.
کلنگ٣۴٠٠ پروژه از این واحدها امروز در پرند به زمین زده شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب