امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31897 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۴:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ارسال مقالات پذیرفته شده در DGRC 2018 برای نمایه‌سازی در پایگاه IEEE Xplore

خبرایران: شما می‌توانید با ارسال مقاله خود به دومین کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال (DGRC2018)، از فرصت نمایه‌سازی در پایگاه علمی IEEE Xplore بهره‌مند شوید.
ارسال مقالات پذیرفته شده در DGRC 2018 برای نمایه‌سازی در پایگاه IEEE Xplore

 

 
ارسال مقاله
جزییات بیشتر

درباره DGRC2018:

بازی‌های دیجیتال در جهان به عنوان یک ابزار جذاب سرگرمی، یک رسانه پرمخاطب، یک راهکار اثربخش آموزشی، یک روش کارآمد بهداشت و سلامت و یک اقتصاد بزرگ، پدیده‌ مهمی محسوب می‌شوند. صنعت بازی‌های دیجیتال، همچون هر صنعت دیگری برای توسعه و پیشرفت خود نیازمند تحقیق و توسعه بوده و برای این امر، شبکه‌سازی و خلق هسته‌های پژوهشی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و انتقال دانش تولید شده به صنعت، حیاتی به نظر می‌رسد.

کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال یا Digital Games Research Conference (DGRC) در حال حاضر، جامع‌ترین کنفرانس در کشور جمهوری اسلامی ایران است که گستره وسیعی از تحقیقات را با محوریت بازی‌های دیجیتال در شاخه‌های فنی و مهندسی، علوم انسانی، هنر و علوم پزشکی در برمی‌گیرد.

این کنفرانس هرساله توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به عنوان نهاد متولی صنعت در ایران از سویی و یک دانشگاه معتبر کشور، به انتخاب شورای سیاست‌گذاری از سوی دیگر برگزار می‌گردد. هدف متعالی DGRC، تقویت مبانی نظری حوزه بازی‌های دیجیتال و پیوند دانشگاه و صنعت است.

دومین دوره ملی و اولین دوره بین‌المللی این کنفرانس با همکاری دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و به میزبانی این دانشگاه در هشتم و نهم آذرماه 1397 برگزار می‌شود. در این دوره از کنفرانس، مقالات علمی از سراسر جهان و در قالب دو زبان انگلیسی و فارسی مورد پذیرش قرار می‌گیرند.

همچنین به جز ارائه پوستری و شفاهی مقالات، در بخش‌های فرعی کنفرانس، جایزه بازی‌های جدی 1397 (SeGaP2018)، کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی و میزهای تکنولوژی برگزار می‌گردند.

 

دبیرخانه دائمی DGRC، مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک)، واقع در ساختمان اصلی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای بوده و همه روزه از شنبه تا چهارشنبه آمادگی پاسخگویی به سوالات مخاطبان محترم را دارد.

نشانی دبیرخانه: ایران، تهران، خیابان مفتح شمالی، خیابان گلزار، تقاطع زیرک‌زاده، پلاک 32، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، طبقه 4، معاونت پژوهش.

 

تلفن: 88310222-021-98+ داخلی 411

 نشانی وبسایت: www.dgrconf.com و www.direc.ir

 نشانی ایمیل: dgrconf@gmail.com

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب