امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31920 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

راه اندازی سرویس ویکی در اينترنت بانک، بانک قرض الحسنه مهر ايران

خبرایران: سرویس پیش نمایش مستندات و اطلاعات سپرده (سرویس ويکي) در قسمت اينترنت بانکِ بانک قرض الحسنه مهر ايران راه اندازي شد.
راه اندازی سرویس ویکی در اينترنت بانک، بانک قرض الحسنه مهر ايران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، انصاری جعفری رييس اداره کل فن آوري اطلاعات و ارتباطات بانک قرض الحسنه مهر ايران گفت: سرويس پيش نمايش مستندات و اطلاعات سپرده (سرويس ويکي) در كانال اينترنت بانك راه اندازي شده است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه خدمات بانکداری الکترونیک در پيشبرد اهداف بانک و جلب رضايت حداكثري مشتريان بيان داشت: اين سرويس در كانال اينترنت بانك راه اندازي شده و مشتريان مي توانند با مراجعه به منوي افتتاح سپرده از آن بهره مند شوند.

رییس اداره کل فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: در اين وضعيت در صورتي که مشتري قصد افتتاح سپرده در محيط اينترنت بانک را داشته باشد با انتخاب نوع سپرده مورد نظر، قبل از عمليات افتتاح سپرده، مستند و اطلاعات عمومي اين سپرده به منظور آشنايي مشتري با نوع سپرده در اختيار شخص قرار مي گيرد كه در صورت پذيرش و تاييد، مشتري به صفحه افتتاح سپرده هدايت مي شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب