امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31964 تاریخ انتشار: شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تا 27 مهرماه 1397؛

مهلت شرکت در جشنواره حساب‌هاي قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوين تمديد شد

خبرایران: مهلت شرکت در جشنواره حساب‌هاي قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوين تا 27 مهرماه تمديد شد نظر به استقبال هموطنان گرامي از ششمين جشنواره قرعه‌کشي حساب‌هاي قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوين، مهلت افتتاح و يا افزايش موجودي اين حساب‌ها تا 27 مهرماه 97 تمديد شد.
مهلت شرکت در جشنواره حساب‌هاي قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوين تمديد شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، مراسم قرعه‌کشي اين حساب‌ها در تاريخ 30 مهرماه 97 برگزار و برندگان خوش‌شانس اين جشنواره معرفي خواهند شد.
در ششمين جشنواره حساب‌هاي قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوين که با هدف ترويج سنت پسنديده قرض‌الحسنه و به پاس قدرداني از مشتريان نيک انديش اين بانک برگزار مي‌‌شود، 17 سکه تمام بهار آزادي به يک نفر، به دو نفر هر کدام 17 سکه نيم بهار آزادي، به سه نفر هر کدام 17 سکه ربع بهار آزادي، به يک هزار و 117 نفر هر کدام يک سکه ربع بهار آزادي و ميلياردها ريال جوايز نقدي ديگر به سپرده‌گذاران واجد شرايط شرکت در قرعه‌کشي اين دوره اعطا مي‌شود که طبق برنامه‌ريزي انجام شده از هر ده نفر واجد شرايط شرکت در قرعه‌کشي يک نفر برنده اين جوايز خواهد بود.
بر اين اساس حداقل موجودي شرکت در قرعه‌کشي حساب‌هاي قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوين 500 هزار ريال است که به ازاي هر 500 هزار ريال در هر روز يک امتياز براي صاحب حساب منظور مي‌شود.
علاقه‌مندان به شرکت در اين جشنواره، به منظور بهره‌مندي از جوايز ارزنده آن فقط تا روز 27 مهرماه جاري فرصت دارند براي افتتاح حساب و يا افزايش موجودي به شعب بانک اقتصادنوين در سراسر کشور مراجعه نمايند.
همچنين مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتريان بانک اقتصادنوين با شماره 48031000-021 آماده پاسخگويي به سوالات احتمالي هم ميهنان عزيز مي‌باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب