امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 32083 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

انتشار ویژه نامه 90 سالگی بانک ملّی ایران

خبرایران: انتشار ویژه نامه 90 سالگی بانک ملّی ایران دویست و پنجاه و چهارمین شماره مجله بانک ملی ایران ویژه 90 سالگی این بانک منتشر شد.
انتشار ویژه نامه 90 سالگی بانک ملّی ایران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک ملی ایران، این ویژه نامه که در 120 صفحه منتشر شده، شامل گفت و گویی تفصیلی با دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک با عنوان «راه 90 ساله بانک و آینده پیش رو»، یادداشت هایی از اعضای هیات مدیره و سایر مدیران ارشد بانک است.

مروری بر تیم فوتبال بانک ملی ایران، 90 سالگی بانک از نگاه همکاران، گفت و گو با جمعی از مشتریان قدیمی و کنونی بانک، گزارش هایی از اقدامات عام المنفعه و پروژه های بزرگ کشوری که توسط بانک انجام شده است به همراه تصاویری ناب از شعب و واحدهای بانک ملی ایران طی 90 سال گذشته بخش هایی دیگر از این ویژه نامه است.

مجله بانک ملی ایران قدمتی 85 ساله دارد و تلاش شده تا در شماره های اخیر با اعمال تغییرات اساسی در فرم و محتوا علاقه مندان به نشریات کاغذی را بیش از پیش راضی نگه دارد.

مجله بانک ملی ایران در همه واحدهای صف و ستاد در سراسر کشور توزیع می شود. امکان دریافت مجله از طریق سایت بانک نیز با مراجعه به آدرس www.bmi.ir و قسمت اخبار و نشریات بانک فراهم است. 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب