امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 32118 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فرصت های گردشگری و شغلی علی بابا

خبرایران: علی بابا را همه علاقه‌مندان به سفر، چه سفرهای تفریحی و چه سفرهای کاری می‌شناسند؛ این مجموعه به عنوان بزرگ‌ترین استارت‌آپ گردشگری شناخته شده است.
فرصت های گردشگری و  شغلی علی بابا

به گزارش خبرایران ، بنابر اعلام علی بابا، این مجموعه به عنوان بزرگ‌ترین استارت‌آپ گردشگری که نه تنها نقشی موثر در اشتغالزایی، تغییر الگوهای سنتی و قدیمی قانون کار و ... داشته و فرصت‌های شغلی بسیاری برای جوانان ایجاد کرده، بلکه به دنبال توسعه فرهنگ کاری خود در فضای کسب و کار ایران است.

این شرکت به عنوان یکی از مطرح‌ترین فروشندگان بلیط قطار و رزرو بلیط هواپیما در ایران و با بیش از ۵۰۰ نیروی فعال، حرفه‌ای و متخصص که از بهترین دانشگاه‌های ایران فارغ‌التحصیل شده‌اند، یکی از بزرگ‌ترین کارآفرینان ایرانی در حوزه گردشگری و آی‌تی به حساب می‌آید.

نکته قابل توجه در مورد علی بابا این است که علاوه بر توجه ویژه به فرهنگ سازمانی، توسعه فردی پرسنل و ... به ایجاد حال خوش در محیط کار توجه دارد. به این ترتیب علی بابا علاوه بر برگزاری سلسه همایش‌های راهبری، کارگاه‌های آموزشی و... برنامه‌های جانبی برای ایجاد حال خوش و افزایش صمیمیت بین پرسنل و شرکت برگزار می‌کند. برنامه‌هایی مانند لیگ فوتبال دستی، برگزاری سفرهای ایرانگردی به مناطق مختلف ایران، برگزاری برنامه‌های کوهنوردی و فتح قله‌های دماوند و ... .

علی بابا علاقه‌مند است فرهنگ کاری خود را در جامعه کسب و کار ایران گسترش دهد تا شاهد افزایش بهره‌وری در کار و ایجاد محیط خوشایند برای پرسنل و مدیران باشیم.

همچنین علی بابا همواره پذیرای همکاری با دانش‌آموختگان و متخصصان حوزه برنامه‌نویسی بوده و علاقه‌مندان به همکاری و استخدام در علی بابا می‌توانند رزومه خود را به صفحه فرصت‌های شغلی علی بابا به آدرس jobs.alibaba.ir  ارسال کنند

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب