امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 32172 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۴:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تقدیر از 50 برگزیده روابط عمومی کشور

خبرایران: همزمان با چهاردهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در قالب «جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران» از 50 برگزیده روابط عمومی کشور تقدیر خواهد شد.
تقدیر از 50 برگزیده روابط عمومی کشور

به گزارش خبرایران به نقل از هوشمند سفیدی دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با بیان این مطلب گفت: برگزیدگان، شامل 5 مدیر برتر روابط عمومی، 5 کارشناس برتر روابط عمومی، 5 مدیر ارشد ارتباط گستر و 35 واحدروابط عمومی خواهند بود.

وی افزود: دریافت مستندات و مدارک روابط عمومی از یکماه پیش آغاز و داوریها در دست انجام بوده و آخرین مهلت ارسال آثار 20 مهرماه خواهد بود.

سفیدی همچنین با تشریح برنامه های علمی و آموزشی چهاردهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی پرداخت و گفت: ارائه سه مقاله توسط سخنرانان خارجی و 7 مقاله توسط سخنرانان داخلی در قالب موضوع این دوره از سمپوزیوم تحت عنوان "روابط عمومی آینده و فضای‌مجازی" در دستور این دبیرخانه قرار دارد و مطالب عمقی و کامل در دو کارگاه آموزشی و به منظور توانمندسازی دست اندرکاران روابط عمومی های کشور دایر خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: نتایج دوره پانزدهم سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی که طی روزهای 29-30 مهرماه و با حضور 400 نفر از دست اندرکاران روابط عمومی های کشور در کتابخانه ملی برگزار خواهد شد، به عنوان خطوط کلی آینده روابط عمومی در اختیار جامعه جهانی روابط‌عمومی قرار می گیرد.

دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در پایان آینده روابط عمومی را، پیچیده، توانمندتر، مهمترو کاربردی تر توصیف کرد و گفت: اگر در دوره ای "جنگ"، در دوره ای "رقابت" و در دوره اخیر "دانایی" تعیین کننده بود، در مقطع پیش رو "همکاری" مهمترین عنصر پیشرفت خواهد بود و با توجه به جوهره روابط عمومی که همکاری است، در آینده روابط‌عمومی، حرف اول را خواهد زد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب