امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 32173 تاریخ انتشار: شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۴:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری پنجمین همایش روز ملی روستا و عشایر

خبرایران: پنجمین همایش روز ملی روستا و عشایر با هدف معرفی توانمندی‌های کارآفرینان و تولیدکنندگان روستایی، برگزار خواهد شد.
برگزاری پنجمین همایش روز ملی روستا و عشایر

به گزارش خبرایران، پنجمین همایش روز ملی روستا و عشایر با شعار کارآفرینان روستایی، کالای ایرانی، ارتقاء تولید ملی و ارزش آفرینی ۱۶ مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

در این همایش، کارآفرینان و تولیدکنندگان نمونه استانی، تولیدکنندگان روستایی که از تسهیلات بانک سینا، صندوق کارآفرینی امید و قانون حمایت از توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری استفاده نموده و واحدهای تولیدی آنان هم اکنون در حال بهره‌برداری می‌باشد، فعالان استارت آپ‌ها و تسهیل‌گران فعال و نمونه استانی و مدیران کل امور روستایی حضور خواهند داشت.
بنا براین گزارش، در عصر جدید رسانه، تلاش می‌شود با ارائه اینفوگرافی و تصاویر مختلف و مرتبط، مطالب مورد نظر را به روش بهتری به مخاطبان خود ارائه کنند. در همین راستا، خبرگزاری روستا در قالب اینفوگرافی ذیل، تلاش دارد، اهداف برگزاری پنجمین همایش روز ملی روستا و عشایر را هرچه بهتر معرفی و تبیین کند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب