امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 32217 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رونمایی از 20 عنوان کتاب و کتابخانه دیجیتال موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

خبرایران: موضوع این کتاب ها گفتمان و ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت است که از ابتدای امسال در دستور انتشار قرار گرفته است
رونمایی از 20 عنوان کتاب و کتابخانه دیجیتال موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس طی مراسمی که با حضور جمعی از نویسندگان و دست اندرکاران تالیف و تدوین کتب و نیز تعدادی از مسئولان و مدیران فرهنگی و جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح برگزار می گردد از 20 عنوان کتاب و کتابخانه دیجیتال موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رونمایی می گردد.

موضوع این کتاب ها گفتمان و ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت است که از ابتدای امسال در دستور انتشار قرار گرفته است. همچنین در این برنامه کتابخانه دیجیتال موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با 1000 عنوان کتاب افتتاح خواهد شد. این کتابخانه قابلیت مشاهده و جستجوی کتاب های مورد نظر علاقه مندان را به صورت آنلاین و غیرحضوری فراهم می کند.

علاقه مندان به فرهنگ، ادب ، کتاب و کتابخوانی می توانند روز دوشنبه 9/7/97 از ساعت 14 الی 16  با مراجعه به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در خیابان سرو در ابتدای بزرگراه شهید حقانی، سالن اجتماعات هویزه در این مراسم حضور یابند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب