امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 32220 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۳:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مشاوره ثبت شرکت و راه‌اندازی کسب‌وکار، ثبت کاج

خبرایران: چنانچه خواننده این مطلب هستید پس یا ایده‌ای در سر دارید که می‌خواهید برای کسب‌وکارتان پیاده‌سازی کنید و یا صاحب یک کسب‌وکار هستید. چنانچه تاکنون نسبت به ثبت شرکت اقدامی نکرده‌اید با ادامه این مطلب با ما همراه باشید.
مشاوره ثبت شرکت و راه‌اندازی کسب‌وکار، ثبت کاج

به گزارش خبرایران، ممکن است تا به امروز به مشکلی بر نخورده باشید یا در اولویت اولتان برای راه‌اندازی کسب‌وکارتان نباشد. اما باید بدانید در صورت ادامه به شکل سنتی در آینده‌ای نزدیک به مشکل برمی‌خورید.

اولین مرحله در شروع هر کسب‌وکاری ثبت شرکت به صورت قانونی در ایران می‌باشد، تا بتوانید به بهترین شکل از نظر قانونی فعالیت داشته باشید. ثبت شرکت معمولا به دو شکل مسئولیت محدود با حداقل ۲ نفر و سهامی خاص با حداقل ۵ نفر می‌باشد. هزینه ثبت شرکت در هر دو حالت یکسان بوده و بین ۵۰۰ هزار تومان الی یک میلیون تومان می‌باشد که این قیمت‌ها به دلیل هزینه‌های اداره ثبت شرکت‌ها و درج آگهی در روزنامه‌های کثیرالانتشار ممکن است، متغیر باشد.

بعد از ثبت شرکت شما می‌بایست جهت کارهایی همچون فعالیت اقتصادی، امور مالیات و دارایی شرکت و صدور فاکتور، نسبت به اخذ کد اقتصادی اقدام کنید. در این مسیر نیز جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های موسسه کاج تماس بگیرید تا به رایگان راهنمای شما باشند.

ثبت شرکت کاج ارائه‌دهنده خدمات ثبت انواع شرکت، ثبت تغییرات شرکت، اخذ کد اقتصادی و کارت بازرگانی، ثبت علامت تجاری، پلمپ دفاتر، مشاوره مالیاتی و رتبه‌بندی نفت و گاز از دیگر خدمات ثبت کاج می‌باشد. ثبت کاج از جمله موسسات ثبتی می‌باشد که با ۱۰ سال سابقه دارای بیشترین مشتریان رضایتمند و وفادار می‌باشد.

ثبت شرکت کاج از موسسه میزان با محدودیت‌هایی که در کسب تجربه در این زمینه وجود داشت تشکیل شد و تا به امروز توانسته است با لطف خداوند متعال پابرجا بماند. این درخت تنومد مدیون تجربه و سوابق کارشناس و همکارانی است که در مجموعه ما همکاری می‌کنند. علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت مشاوره با شماره  ۰۲۱۶۶۹۰۹۵۸۵ تماس بگیرند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب