امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 32351 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری اشکواره فرهنگی هنری حسینی در دهه آخر صفر

خبرایران: اشکواره فرهنگی هنری حسینی از پنجم تا چهاردهم آبان ماه 97 مصادف با دهه آخر صفر ، در شش بخش فرهنگی هنری در شهرستان آمل برگزار میگردد.
برگزاری اشکواره فرهنگی هنری حسینی در دهه آخر صفر

به گزارش خبرایران از روابط عمومی ستاد اشکواره، حجت الاسلام والمسلمین سید جلیل مرتضوی امام جمعه شهرستان آمل و رییس ستاد برگزاری این اشکواره گفت : در راستای اثر بخشی به فعالیتها و مفاهیم دینی و حماسی و حضور تاثیرگذار هنر و هنرمندان در خلق آثار فاخر در مورد نهضت امام حسین (ع) و نمایاندن ارزشهای مخفی مانده هنر بزرگ و بی بدیل مدافعان حرم؛ این هنرمندان تاریخ ساز، رخداد بزرگ فرهنگی هنری با عنوان اشکواره حسینی با محوریت امام حسین (ع) و مدافعان حرم در بخش های مختلف فرهنگی هنری برگزار خواهد شد .
مرتضوی تصریح کرد : اشکواره حسینی در بخش های مختلف فرهنگی هنری اعم از فیلم کوتاه و مستند ، نمایش ، عکس ، شعر ، آواها و نواها ، تواشیح و سرود در شهرستان آمل برگزار می گردد .
وی افزود: همچنین دانش آموزان عزیز میتوانند در بخش جانبی نامه ای ( دلنوشته ) به امام حسین (ع) – نامه ای ( دلنوشته ) به مدافعان حرم نیز شرکت کنند .
لازم به ذکر است به آثار برگزیده (در دو موضوع اشکواره) در هر بخش علاوه بر تندیس اشکواره ، لوح سپاس ، هدایای نفیسی تقدیم و همچنین به رتبه های چهارم و پنجم در موضوعات اشکواره در هربخش نیز علاوه بر تندیس اشکواره ، لوح سپاس ، هدایایی تقدیم خواهد شد.
لازم به ذکر است، اشکواره حسینی در بخش های مختلف فرهنگی هنری اثر می پذیرد و هنرمندان میتوانند برای شرکت در بخش های فیلم کوتاه و مستند ، نمایش ، عکس ، شعر ، آواها و نواها ، تواشیح و سرود آتار خود را تا تاریخ سوم آبانماه 1397 برای دبیرخانه ارسال و یا در سایت اشکواره ثبت نام نمایند .
زمان برگزاری اشکواره از 17 الی 26 صفر 1440 (5 الی 14 آبانماه 1397) می باشد و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به پایگاه اطلاع رسانی اشکواره حسینی به نشانی : www.ashkvare.ir مراجعه کنند .
نشانی دبیرخانه : آمل سبزه میدان ، جنب مصلی ، محل شورای فرهنگ عمومی ، دبیر خانه اشکواره حسینی – شماره تماس دبیرخانه ۰۱۱۴۴۲۲۰۳۷
نشانی پایگاه اطلاع رسانی : wwwashkvare.ir
سروش : @ashkvare_ir اینستاگرام : ashkvarehoseini

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب