امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 32359 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

امیر هوشنگ عصارزاده مطرح کرد؛

توجه به رضایت مشتریان بانک توسعه تعاون بسیار حائز اهمیت است

خبرایران: امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در جلسات ارزیابی عملکرد امور مشتریان و بانکداری شرکتی و امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک گفت: رضایت مشتریان بانک توسعه تعاون بسیار حائز اهمیت است و همکاران شعب باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.
توجه به رضایت مشتریان بانک توسعه تعاون بسیار حائز اهمیت است

عصارزاده ارائه خدمات و سرویس‌های بیشتر از طریق وب‌سایت بانک را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: در تبلیغات رسانه‌ای محصولات جدید، از ظرفیت مرکز تماس مشتریان برای پاسخگوی به سوالات احتمالی مشتریان استفاده شود.

وی ضمن اشاره به کم و کیف ارزیابی عملکرد بانک در این رابطه گفت: رضایت سنجی مشتریان با استفاده از ابزارها و کانال‌های ارتباط الکترونیکی باید موردتوجه قرار گیرد.

 عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون به اهمیت بازاریابی فروش خدمات در این بانک اشاره نمود و گفت: هم‌اکنون خدمات و سرویس‌های بسیار خوبی در بانک وجود دارد که به دنبال توسعه دامنه کاربری آن‌ها هستیم.

عصارزاده انجام تکالیف و وظایف توسعه‌ای را در این بانک مهم و حیاتی دانست و گفت: در ارزیابی عملکرد بانک توسعه‌ای، علاوه بر عملکرد مالی انجام تکالیف و برنامه‌های حمایتی باید موردتوجه ویژه قرار گیرد.

وی به اهمیت «پیاده‌سازی نظام جامع مدیریت مشتریان» در بانک توسعه تعاون اشاره نمود و ادامه داد: کارشناسان فناوری بانک در سطح کشور باید کارشناس آشنا به کسب‌وکار نیز باشند.

    

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب