امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 32475 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۷:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در مراسم بازدیداز شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران مطرح شد؛

پیوندی: با راه اندازی خط تولید هالوفایبر زمان وهزینه بیماران دیالیزی کاهش می یابد/ نجفی: استان البرز درراه اندازی خط تولید هالو فایبرازشرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران حمایت می کند/ بانک ملت آماده همکاری برای افزایش سهم تولید شرکت تجهیزات پزشکی است

خبرایران: دکترعلی اصغرپیوندی رئیس جمعیت هلال احمرگفت: با راه اندازی خط تولید هالوفایبر می توان در شرکت تجهیزات پزشکی زمان و هزینه بیماران دیالیزی را کاهش داد.
پیوندی: با راه اندازی خط تولید هالوفایبر زمان وهزینه بیماران دیالیزی کاهش می یابد/ نجفی: استان البرز درراه اندازی خط تولید هالو فایبرازشرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران حمایت می کند/ بانک ملت آماده همکاری برای افزایش سهم تولید شرکت تجهیزات پزشکی است

به گزارش خبرنگارخبرایران،مراسم بازدیداز«شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران دراستان البرز» بعدازظهرامروزشنبه 21 مهرماه 1397 با حضور«دکترعلی اصغرپیوندی» رئیس جمعیت هلال احمر،«محمدعلی نجفی» استاندارالبرز،« دکترمحمد بیگدلی» مدیرعامل بانک ملت و اصحاب رسانه برگزارو دراین مراسم «دکترعلی اصغر پیوندی» رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به تولید نیمی ازنیازبیماران دیالیزی به صافی دیالیزدرسازمان تدارکات پزشکی اظهارداشت: سالانه حدود ۲میلیون صافی دیالیز در شرکت تجهیزات پزشکی هلال تولید می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به سابقه ۹۵ ساله جمعیت هلال احمرتصریح کرد: جمعیت هلال احمر ایران جزو جمعیت های ملی قدرتمند در منطقه و درجهان است و جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد مردمی از مردم و برای مردم است و این جمعیت تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم به کار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر در جهت تامین سلامت مردم و همچنین کمک به آسیب دیدگان در حوادث، تمام تلاش خود را به کار بسته است و در زمینه ارتقاء سلامت نیز نقش تعیین کننده ای در کشور دارد.

دکتر پیوندی عنوان داشت: بیماران دیالیزی درکشورمان وجود دارند و ما به طور متوسط حدود ۵ تا 5/5 میلیون صافی دیالیز درکشور نیاز است که حدود 2 میلیون از این تعداد توسط شرکت تدارکات پزشکی هلال احمر تامین می شود.

وی ابرازداشت: ما درهلال احمر به فکر سودآوری نیستیم بلکه تنها حل مشکلات مردم در اولویت کاری ما قرار دارد و بیماران دیالیزی در ۵۴۰ مرکز می‌توانند نسبت به استفاده از این خدمات اقدام کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: با راه اندازی خط تولید هالوفایبر می توان در شرکت تجهیزات پزشکی زمان و هزینه بیماران دیالیزی را کاهش داد و۸۰ درصد از مواد اولیه تولید هالوفایبر در کشور وجود دارد و می‌توان با تولید آن در داخل کشور از خروج ارز جلوگیری کرد و هزینه های بیماران را نیز کاهش داد.

وی اضافه کرد: با تولید هالوفایبر ها در داخل کشور،علاوه بر امکان کاهش عارضه بعد از دیالیز مدت زمان انجام دیالیز نیز تقریبا به نصف کاهش پیدا می کند. با این حال راه اندازی خط تولید هالوفایبر درسازمان تدارکات پزشکی هلال احمر نیازمند تسهیلات ومنابع است که امیدواریم با همیاری بخش های مختلف دولتی و خصوصی بتوانیم مشکلات را هرچه زودتر برطرف کنیم.

 

نجفی: استان البرز درطرح راه اندازی خط تولید هالو فایبر از شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران حمایت خواهد کرد

محمدعلی نجفی استاندارالبرز نیزدرادامه این مراسم درخصوص اجرای طرح هایی در زمینه ارتقای سلامت و درمان مردم اظهارداشت: با تولید محصولاتی در زمینه ارتقاء سلامت،  امکان خروج ارز از کشور کاهش پیدا می‌کند و در این زمینه می‌توان به اقتصاد کشور کمک کرد.

نجفی عنوان داشت: استان البرز هر آنچه در توان داشته باشد برای کمک به تولید کنندگان در زمینه تامین سلامت و درمان مردم هزینه خواهد کرد . چراکه استان البرز از جمله استان هایی است که ۱۵۰ برند ملی در آن فعال است و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز فعالیت قابل توجهی در این استان دارند.

وی تاکید کرد: استان ما آمادگی دارد در زمینه حمایت های مالی و همچنین مصوبات استانی اقدامات لازم را انجام دهد و طرح راه اندازی خط تولید هالو فایبر در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران مصوب شد و مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

 

بیگدلی: بانک ملت آماده همکاری برای افزایش سهم تولید شرکت تجهیزات پزشکی است

دکترمحمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت نیز در این مراسم اظهارداشت: بانک ملت یکی از توانمندترین بانک‌های کشورمحسوب می شود و همواره در خدمت رسانی به دولت آماده است.

مدیرعامل بانک ملت تصریح کرد: قبل از آنکه به فکر سود برای بانک خود باشیم در فکر خدمت به جامعه و مردم هستیم و درخصوص اعطای تسهیلات به پروژه های سلامت محور باید گفت که در زمینه واردات ۴۰۰ دستگاه آمبولانس مشارکت داشتیم و تجهیز بیمارستان‌های فارابی، اسلامشهر و سوانح سوختگی کن، با مشارکت بانک ملی انجام شده است.

وی ادامه داد: بانک ملت علاقه‌مند به فعالیت و کمک در بخش درمان و سلامت است و شرکت تجهیزات پزشکی هلال احمر در تولید سبد دیالیز فعال است و ۴۵ درصد از سهم تولید کشور را در اختیار دارد بنابراین بانک ملت آماده همکاری برای افزایش سهم تولید شرکت تجهیزات پزشکی است.

بیگدلی درپایان سخنان خود گفت: یک هزارمیلیارد ریال تسهیلات برای راه اندازی خط تولید هالوفایبر در کشور در نظرگرفته شده و در این زمینه تسهیلات دراختیار جمعیت هلال احمر قرارمی گیرد تا بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب