امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3263 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۸:۵۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ناوی پیلای؛

فروش کودکان خردسال نیجریه ای جنایت علیه بشریت است

ناوی پیلای معاون دبیرکل سازمان ملل در امور کمک های انساندوستانه اعلام کرد که فروش کودکان خردسال در نیجریه جنایت علیه بشر محسوب می شود.
فروش کودکان خردسال نیجریه ای جنایت علیه بشریت است
به گزارش خبرایران، ناوی پیلای روز سه شنبه با ابراز نگرانی عمیق از ربایش دختران خردسال در نیجریه خواستار آزادی فوری و بی قید شرط این دانش آموزان دختر شد.

وی ضمن محکوم کردن ربایش 200 دانش آموز خردسال در نیجریه، تاکید کرد: بدون شک عاملان این حوادث در دادگاه بین المللی محاکمه خواهد شد.
سخنگوی بان کی مون نیز در خصوص تلاش های سازمان ملل برای آزادی این دختران خردسال گفت : در زمان حاضر مقام های نیجریایی قول داده اند که تمام تلاش خود را برای آزادی این دانش آموزان به کار گیرند و در صورتی که از سازمان ملل درخواست شود، نیروهای این نهاد بین المللی برای آزادی دختران ربوده شده وارد عمل خواهند شد.

فرهان حق افزود: نظر مقام های سازمان ملل این است که هر چه سریعتر باید به این حوادث تلخ و غیر انسانی در نیجریه پایان داده شود.

وی همچنین از نتایج مذاکرات بان کی مون دبیرکل سازمان ملل با مقام های سودان جنوبی و رهبران مخالف دولت ابراز رضایت کرد.

سخنگوی بان کی مون تصریح کرد: با توجه به اینکه بیش از 100 هزار نفر از آوارگان آفریقای مرکزی به کشور چاد پناهنده شده اند، والری ایموس معاون دبیرکل سازمان ملل در امور کمک های انساندوستانه از نزدیک با تعدادی از آنان گفت وگو کرده است.

وی افزود: مسوولان سازمان ملل در گفتگو با مقام های دولت چاد در تلاش هستند تا برای این دسته از پناهندگان افریقای مرکزی مواد غذایی و دارویی تهیه کنند.
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب