امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3296 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۹:۳۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکتر بهزاد سلطانی در هشتمین جلسه هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی عنوان کرد؛

آغاز امضای قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان و صندوق‌های سرمایه گذاری

رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در هشتمین جلسه هیات عامل صندوق نوآوری وشکوفایی از آغاز امضای قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان جهت ارائه تسهیلات خبر داد.
آغاز امضای قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان و صندوق‌های سرمایه گذاری

به گزارش خبرایران از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور، دکتر سلطانی، رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در هشتمین جلسه هیات عامل این صندوق با ارائه گزارشی از نحوه ارزیابی صندوق‌های پژوهش و نوآوری و چگونگی اعتبار سنجی آنها اظهار داشت: امضای قراردادهای عاملیت و همکاری با صندوق‌های مذکور آغاز شده است.

همچنین در هشتمین جلسه هیات عامل صندوق نوآوری وشکوفایی دو طرح دیگر تایید و در کمیته اعتباری مورد بررسی قرار گرفت. این طرح‌ها توسط اعضای حاضر در جلسه تایید گردیده و مقرر شد نسبت به انجام اقدامات لازم به منظور عقد قرارداد و ارائه تسهیلات هرچه سریعتر مراحل کاری آن انجام شود.

در ادامه این نشست  اعضای حاضر به بررسی مقوله‌هایی همچون  سازماندهی و سیستمی کردن فعالیت‌ها و وظایف صندوق، کلیات دستورالعمل لیزینگ و فروش اقساطی دائمی پرداختند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب