امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3316 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

کريستيانو رونالدو؛

هميشه روياي قهرماني با رئال مادريد را داشتم / بخشي از تاريخ باشگاه رئال مادريد هستم

کريستيانو رونالدو ستاره پرتغالي رئال مادريد اعلام کرد يکي از روياهاي هميشگي‌اش کسب قهرماني با رئال مادريد در ليگ قهرمانان اروپا بوده است.
هميشه روياي قهرماني با رئال مادريد را داشتم / بخشي از تاريخ باشگاه رئال مادريد هستم

به گزارش خبرایران، کريستيانو رونالدو در خصوص اشتياقش براي قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا با رئال مادريد صحبت کرد و اظهار داشت:‌ از اينکه بخشي از تاريخ رئال مادريد هستم، خوشحالم. تا جايي که بتوانم تلاش مي‌کنم و هميشه روياي قهرماني در ليگ قهرمانان با رئال مادريد را داشتم. مسابقه بسيار حساسي خواهد بود که در کشور من برگزار مي‌شود. بسيار خوشحال و هيجان زده هستم. اتلتيکو سال فوق‌العاده‌اي را پشت سر گذاشته، تيم خوب و سرمربي بسيار خوبي دارد اما مي‌خواهيم تلاش کنيم و بهترين عملکردمان را به نمايش بگذاريم. تيم کارش را عالي انجام مي‌دهد و اعتماد به نفس دارد.

  وي ادامه داد: يادم مي‌آيد وقتي کوچک بودم فينال‌هاي بزرگ و بالا بردن جام توسط بازيکنان را تماشا مي‌کردم. اين لحظه‌اي است که تمام هواداران مادريد رويايش را دارند. همه ما واقعا هيجان‌زده هستيم؛ پس بايد برنده شويم.

ستاره رئال مادريد خاطرنشان کرد: مطمئنا براي بهتر شدن تغيير کردم. با منچستريونايتد فاتح ليگ قهرمانان اروپا شدم و اکنون اين پنجمين فصل حضورم در رئال مادريد است. هميشه روياي قهرماني در اين رقابت‌ها با اين باشگاه را داشتم.

وي اضافه کرد: سال‌ها تلاش کرديم تا اين قهرماني را به دست آوريم. امسال يک گام بسيار کوتاه تا رسيدن به آن فاصله داريم. فشار بخشي از فوتبال و بازي کردن براي رئال مادريد است. اين فشار را دوست داريم زيرا باعث مي‌شود بازيکن بهتري شوم. بايد مثل بازي‌هاي قبلي مقابل اتلتيکو ظاهر شويم. در اين کار موفق بوده‌ايم و تيم‌هاي بزرگي را شکست داده‌ايم. اين رقابت متفاوتي خواهد بود. اتلتيکو مادريد تيم بسيار منسجمي است و روحيه بسيار خوبي دارد. پيش‌بيني برنده در فينال هميشه سخت بوده است.

رونالدو گفت: من فکر مي‌کنم رئال مادريد از لحاظ کار گروهي تيمي بسيار عالي بوده و شايستگي اين قهرماني را دارد. از لحاظ انفرادي نيز بسيار خوب ظاهر شدم؛ برترين گلزن رقابت‌ها هستم و از اين بابت بسيار خوشحالم. در شروع مسابقات هدفم اين نبود اما همه چيز براي من عالي پيش رفت. هم‌تيمي‌هايم خيلي به من کمک کردند و تلاش مي‌کنم در فينال هم گلزني کنم.

وي تأکيد کرد: اکنون احساس مي‌کنم بخشي از تاريخ باشگاه رئال مادريد هستم. شکستن رکورد دي‌استفانو افتخار بزرگي است. خيلي او را تحسين مي‌کنم. هرگز شانس ديدن بازي‌هاي او را نداشتم اما فيلم‌هايي از مسابقات وي را تماشا کرده‌ام.

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب