امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3322 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی اعلام کرد؛

انتقال جعبه سیاه فوکر سانحه‌دیده آسمان از زاهدان به تهران

معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی گفت: دستگاه‌های ثبت و ضبط اطلاعات پرواز (FDR و CVR) فوکر ۱۰۰ آسمان توسط نمایندگان سازمان از زاهدان به تهران انتقال داده شد و هم‌اکنون تیم بررسی دفتر ایمنی و بررسی سوانح سازمان مشغول بررسی ابعاد حادثه است.
انتقال جعبه سیاه فوکر سانحه‌دیده آسمان از زاهدان به تهران
به گزارش خبر ایران به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، حمید حبیبی اظهار داشت: یک فروند هواپیمای فوکر 100 متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان در تاریخ 20/2/93 در مسیر تهران - زاهدان، حین تقرب به فرودگاه زاهدان با ایراد ارابه فرود در هواپیما، مجبور به فرود اضطراری شد.

وی افزود: هواپیما دارای 106 مسافر و 7 کروی پروازی بوده است که 6 نفر مسافر برای اقدامات پزشکی مضاعف به بیمارستان انتقال داده شده و با توجه به معاینات پزشکی به عمل آمده صدمه خاصی به آنها وارد نیامده است.

معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد: تیم بررسی سازمان هواپیمایی کشوری بلافاصله به محل اعزام و به منظور بررسی دقیق این رویداد نسبت به انجام مصاحبه با خلبان، کمک خلبان و خدمه پرواز و همچنین آزمایش های پزشکی اقدامات لازم را به عمل آوردند.

حبیبی، گفت: همچنین دستگاه‌های ثبت و ضبط اطلاعات پرواز (FDR و CVR) توسط نمایندگان سازمان به تهران انتقال داده شد و هم اکنون تیم بررسی دفتر ایمنی و بررسی سوانح سازمان باتشکیل گروه‌های بررسی سانحه مشغول بررسی رویداد مذکور هستند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب