امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3358 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۳:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

27 اردیبهشت ماه صورت می گیرد؛

برگزاری نخستین گردهمایی مدیران مجتمع های فرهنگی استانی

نخستین گردهمایی مدیران مجتمع های فرهنگی دیجیتال و رابطان استانی شبکه ملی فرهنگ ادارات کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 93 به منظور ارائه گزارش عملکردها، بیان راهکار و پیشنهادهای سازنده و نیز ابلاغ سیاست های جدید شبکه ملی فرهنگ، در روز شنبه 27 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
 برگزاری نخستین گردهمایی مدیران مجتمع های فرهنگی استانی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، در این گردهمایی مشاور وزیر و رئیس مرکز توسعه فناوری و رسانه های دیجیتال، مدیر شبکه ملی فرهنگ، معاون حقوقی و امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سخنرانی خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش، در این مراسم علاوه بر بررسی و ارزیابی فعالیت های انجام شده در مراکز فرهنگی دیجیتال سراسر کشور، طرح ها و برنامه های شبکه ملی فرهنگ در سال جاری در بخش های بازی های رایانه ای، نمایشگاه های قرآنی، فروشگاه الکترونیک و ... نیز مطرح خواهند شد. 

همچنین فراخوان طرح ها و ایده ها و انتخاب نمایندگان مراکز فرهنگی دیجیتال از دیگر عناوین برنامه های این گردهمایی است.

گفتنی است، افزایش تعاملات موجود در بین مدیران مراکز فرهنگی دیجیتال سراسر کشور، ارائه راهکارهای مناسب برای ایجاد اقتصاد پایدار و تجاری سازی مراکز فرهنگی دیجیتال سراسر کشور و نیز تدوین نظام نامه آموزشی از دیگر اهداف این گردهمایی است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب