امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3388 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۷:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون اجتماعی ناجا: سردار احمدی مقدم ابقا شد

معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: مسوولیت فرماندهی انتظامی سردار احمدی مقدم از سوی مقام معظم رهبری تمدید شده است و خدمت وی در این نیرو ادامه خواهد داشت.
معاون اجتماعی ناجا: سردار احمدی مقدم ابقا شد
به گزارش خبر ایران سردار «سعید منتظرالمهدی» در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا در پاسخ به سوالی در خصوص ادامه خدمت سردار «اسماعیل احمدی مقدم» در فرماندهی انتظامی، افزود: با عنایات فرماندهی معظم کل قوا و حسن اعتماد ایشان، مسوولیت فرماندهی سردار احمدی مقدم تمدید شده است و خدمت وی در این نیرو ادامه خواهد داشت.

سردار مقدم در سال 1384 با حکم فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) به سمت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

وی در سال 1340 در محله نارمک تهران متولد شد و در سال 1356 برای گذراندن دروس حوزوی عازم شهر مقدس قم شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عضویت کمیته انقلاب اسلامی در آمد و سپس در سال 1358 وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی دارای مدرک کارشناسی علوم اجتماعی از دانشگاه تهران، کارشناس ارشد مدیریت و دکترای مدیریت راهبردی دفاع امنیتی از دانشگاه عالی دفاع نیروهای مسلح است.
 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب