امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 340 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ترور مجری زن تلویزیون توسط افراد مسلح ناشناس

خبرایران : افراد مسلح ناشناس عصر امروز یکشنبه، مجری تلویزیون «الموصلیة» عراق را در نزدیکی منزلش در شهر «موصل» به ضرب گلوله ترور کردند.
ترور مجری زن تلویزیون توسط افراد مسلح ناشناس

به گزارش خبرایران، بعد از ظهر امروز یکشنبه، شبکه‌های تلویزیونی عربی در خبرهای فوری، از ترور «نورس النعیمی» مجری تلویزیون‌ «الموصلیة» خبر دادند و اعلام کردند که شمار خبرنگاران و روزنامه نگاران کشته شده در عراق از بدو سال 2003 تا کنون به بیش از 360 نفر رسید.

بر اساس این گزارش، خانم النعیمی در نزدیک منزل خود واقع در کوی «الجزائر» شهر موصل به ضرب گلوله افراد مسلح ناشناس کشته شد. افراد مسلح از تیربار برای ترور قربانی خود استفاده کرده‌اند. از اکتبر سال گذشته تا کنون پنج خبرنگار و روزنامه‌ نگار در عراق کشته شده‌اند.

گرچه نیروهای امنیتی عراق، به سرعت در محل حادثه حاضر شده و بعد از منتقل کردن پیکر قربانی این حادثه تروریستی، عملیات خود را به منظور دستگیری جنایتکاران آغاز کرده‌اند ولی تا کنون هیچ خبری درباره یافتن سرنخی از تروریست‌ها منتشر نشده است.

حمله غربی‌ها به عراق در سال 2003، این کشور را به نا‌امن‌ترین کشور برای خبرنگاران و روزنامه‌ نگاران تبدیل کرده است.

عصر امروز، همچنین بر اثر انفجار چهار خودروی بمب گذاری شده در مناطق مختلف بغداد پایتخت عراق تعدادی کشته و زخمی شدند.

یک منبع غیر نظامی خبر داد که بر اثر انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در یک بازار در شهرک صدر واقع در شرق بغداد دست کم دو نفر کشته و 6 نفر دیگر زخمی شدند.

همچنین به دنبال انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در ورودی محله «الحسینیه» یک نفر کشته و 3 نفر دیگر زخمی شدند.

همچنین یک منبع در پلیس اعلام کرد که دو خود روی بمب گذاری شده به صورت همزمان در دو محله «العامل» و «الکسره» در جنوب و شمال بغداد منفجر شدند که تعدادی کشته و زخمی بر جای گذاشت

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب