امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3421 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۷:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مطهری: حجاب استاندارد به مردم معرفی شود/بیش از 90 درصد مسائل بی‌حجابی به نهادهای فرهنگی بازمی‌گردد

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه باید حجاب استاندارد به مردم معرفی شود، گفت: با حجاب استاندارد 50 درصد مشکلات حل خواهد شد.
مطهری: حجاب استاندارد به مردم معرفی شود/بیش از 90 درصد مسائل بی‌حجابی به نهادهای فرهنگی بازمی‌گردد
به گزارش خبر ایران، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در حاشیه نشست شورای اجتماعی که در وزارت کشور برگزار شد، درباره عملکرد دولت در مقابله با بدحجابی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت در زمینه ریشه‌یابی خوب عمل کرده اما در بُعد عملی گاهی ضعیف بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه باید حجاب استاندارد به مردم معرفی شود، که به عنوان مثال مانتوی بالای زانو نباید باشد، تصریح کرد: رسانه‌ها در آگاهی بخشی برای معرفی حجاب استاندارد کمک کنند چرا که با این حجاب استاندارد 50 درصد مشکلات حل می‌شود.

علی مطهری با بیان اینکه برخی مسائل ناهنجار، ریشه روانی سیاسی دارد، یادآور شد: نیروی انتظامی باید برخورد کند؛ بیش از 90 درصد مسئله مربوط به بی‌حجابی و مقابله با آن به نهادهای فرهنگی برمی‌گردد و وظیفه دولت در بخش اجرایی است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب