امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3437 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ابراهیم طاهری در دیدار با رییس خانه مداحان کشور:

خانه مداحان ؛ از نهادهای اصلی در برگزاری اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی است

ابراهیم طاهری دبیر دوازدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی ضمن دیدار وگفتگو با حاج علی آهی رییس خانه مداحان کشور، گزارش مبسوطی از روند فعالیتهای صورت گرفته در خصوص برگزاری این اجلاس تا به امروز را ارائه و بر لزوم همکاریهای بیشتر ستاد مرکزی اجلاس با این نهاد تاکید کرد.
خانه مداحان ؛ از نهادهای اصلی در برگزاری اجلاس بین المللی پیرغلامان  حسینی است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی اداره کل نغمات آیینی ورادیو نوا طاهری که در خانه مداحان حضور یافته بود با عنوان این مطلب که خوزستان از استانهای مداح پرور کشور بوده و بستان های مناسب برگزاری این اجلاس از جهات مختلف در این استان فراهم است یادآور شد: استقبال کم نظیر مسئولان استانی خوزستان در فراهم نمودن زیر ساختهای مناسب برای برگزاری هرچه باشکوهتر این اجلاس باعث دلگرمی ماست و کارها به سرعت در حال انجام است. اما نقش خانه مداحان در پشتیبانی این دوره از اجلاس نیز بسیار تعیین کننده است.

وی با بیان اینکه تجلیل از 5 تا 10 نفر از چهره های شاخص مداحی بین المللی در ایندوره ازاجلاس در دستور کار قرار گرفته یادآور شد: با هماهنگیهای بعمل آمده توسط نماینده ولی فقیه درخوزستان قرار است 100 نفر از عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس بعنوان میهمان ویژه در این اجلاس حضور پیدا کنند که این کار باعث ترویج بیش از پیش فرهنگ عاشورایی و تبیین واقعی قیام امام حسین(ع) در کشورهای منطقه خواهد بود.

در ادامه این نشست حاج علی آهی نیز آمادگی کامل خانه مداحان را در بسیج تمامی امکانات در راستای اهداف این اجلاس اعلام و اظهار امیدواری کرد شاهد برپایی آبرومندانه این اجلاس بین المللی همچون دوره های قبل باشیم.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب