امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3438 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۳:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جلسه هماهنگی میان سازمان نوسازی شهر تهران و شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی و ریاست شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران میهمان سازمان نوسازی بود.
جلسه هماهنگی میان سازمان نوسازی شهر تهران و شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، نخستین جلسه هماهنگی میان سازمان نوسازی شهر تهران و شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در سال 93 با حضور محمد سعید ایزدی، معاون وزیر راه و شهرسازی و ریاست شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران؛ عباداله فتح اللهی، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران؛ علیرضا ابلقی، معاون ساماندهی و توسعه نوسازی شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی، مجید روستا، عضو هیأت مدیره این شرکت و جمعی دیگر از معاونان و مدیران طرفین برگزار شد.

در این جلسه ابعاد مختلف نوسازی بافت های فرسوده، سیاست ها و برنامه های شهرداری تهران و دولت در این زمینه، راهکارهای رفع مواع و مشکلات و تسریع در روند نوسازی مورد بحث و بررسی  حاضرین قرار گرفت.

همچنین مقرر شد ستادی با عنوان  "ستاد مرکزی نوسازی" به جهت همسویی با سند ملی نوسازی بافت های فرسوده تشکیل شود و دبیرخانه این ستاد در سازمان نوسازی شهر تهران مستقر گردد.

  تشکیل کار گروه تخصصی بافت های فرسوده به منظور تدوین برنامه عملیاتی نوسازی بافت های فرسوده با مشارکت اعضاء ذیربط و تشکیل کمیته ای جهت تخصیص وام های نوسازی در بافت های فرسوده و ارائه برنامه عملیاتی مدون طی یک ماه آتی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

در خاتمه مقرر شد جلساتی به منظور هماهنگی جهت اجرای پروژه پایلوت در محله سیروس واقع در منطقه 12 شهرداری تهران با حضور نمایندگان طرفین تشکیل شود و هماهنگی و برنامه ریزی های لازم با دبیرخانه کلانشهرهای کشور به منظور برگزاری نشست یکروزه با محوریت وزارت کشور، وزارت مسکن و شهرداری تهران با حضور نهادهای مرتبط در نیمه دوم خرداد ماه صورت گیرد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب