امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3456 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

هفت اثر از سیمافیلم در راه جشنواره مقاومت

هفت اثر از تولیدات سیمافیلم به منظور شرکت در سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به دبیرخانه این فستیوال ارسال شدند.
هفت اثر از سیمافیلم در راه جشنواره مقاومت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سیمافیلم ، فیلمهای " ابابیل" ، " داستان ناتمام" ، " سبز به رنگ زمرد" و " سرزمین بارانی" دربخش فیلمهای ویدئویی و فیلمهای " بهار شیراز" ، " فیلم ناتمامی برای دخترم سمیه" و " عملیات آسمان" در بخش آثار مستند متقاضی حضور در جشنواره فیلم مقاومت هستند.

بنا براین گزارش فیلم " ابابیل" ساخته جواد مزدآبادی  با بازی وحید شیخ زاده، لیلا بلوکات و رامین راستاد به روایت مقطعی از حوادث بعد از انتخابات سال 88 و دفع عملیات های خرابکارانه گروه های معاند ضد انقلاب در عملیاتی با عنوان ابابیل می پردازد.

فیلم " داستان ناتمام" به کارگردانی محمود معظمی  با حضور پروانه معصومی ، مجید مظفری و مجتبی رجبی معمار،نگاهی دارد به تلاش متخصصان و مهندسان حوزه نفت و گاز در پالایشگاه های نفتی ایران.

همچنین " سرزمین بارانی" ساخته جواد مزدآبادی  با بازی  احمد علامه دهر ، فرهاد بشارتی ، فریبا نادری و کوروش زارعی که داستان آن در درون یک خانواده روایت می شود بر وفاق ملی و شرکت همه جانبه آحاد ملت در رویدادهای مهم سیاسی اجتماعی همچون شرکت در انتخابات تاکید دارد.

" سبز به رنگ زمرد" آخرین ساخته سید روح الله حجازی با بازی رابعه مدنی ، رحمان باقریان و علیرضا جعفری روایت دیگری است از صبر و استقامت مادران شهدای هشت سال دفاع مقدس.

فیلم " بهار شیراز" اثر محمد داودی روایتی است از سفر مقام معظم رهبری به شهر شیراز.

" فیلم ناتمامی برای دخترم سمیه" ساخته مرتضی پایه شناس نیز روایت متفاوتی است از محبوس شدگان اردوگاه اشرف و گروهک منافقین.

همچنین " عملیات آسمان" که در موسسه راهبردی دیده بان تهیه شده است مراحل شناسایی و دستگیری عبدالمالک ریگی را به تصویر می کشد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب