امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 34671 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اجاره خودرو با بهترین قیمت در سعادت رنت

خبرایران: این روزها با پیشرفت کیفیت زندگی مردم در سرتاسر دنیا، هر روزه موسسات و شرکت‌های خدماتی رفاهی زیادی توسعه پیدا می‌کنند تا انسان را به سوی آرزوها و اهدافش همراهی کنند. یکی از بهترین و کاربردی ترین موسسات که در سطح دنیا و البته در کشورمان ایران گسترش یافته، شرکت‌های اجاره خودرو است.
اجاره خودرو با بهترین قیمت در سعادت رنت

به گزارش خبرایران به نقل از شرکت سعادت رنت، این شرکت‌ها با ارائه  انواع خدمات به گردشگران، ارگان‌های دولتی، مدارس، فرودگاه‌ها و البته جلسات تشریفاتی مهم با سران دیگر کشورها سعی داشته‌اند تا به انجام کارهای ضروری آن‌ها کیفیت و سرعت ببخشند. در این بخش می‌خواهیم شما را با یکی ازاین شرکت‌های اجاره خودرو در ایران آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

خدمات ویژه شرکت اجاره خودرو

شرکت کارن آوران سعادت آتیه با داشتن خدماتی همچون: اجاره خودرو بدون نیاز به پرداخت بیعانه جهت رزرو، تحویل و عودت ۲۴ ساعته در تمامی شهرهای ایران، امداد و پشتیبانی رایگان در ۷ روز هفته، اجاره ماشین با قرارداد رسمی و بیمه بین‌المللی CWD، بدون نیاز به سند و ضمانت، شعبه‌های دائمی با خدمات ۲۴ ساعته جهت تحویل حضوری خودرو به مشتری، بازگرداندن کل ودیعه در هنگام عودت ماشین، خودروهای کم کارکرد، مدل سال و با ضمانت مرجوعی از جمله شرکت‌های اجاره خودرو در ایران و دیگر شهرهای بزرگ است.

قابل توجه متقاضیان، تمامی راننده‌ها در این مجموعه کاملا با وظایف خود آشنا بوده و از فیلترهای گزینشی سختی عبور کرده‌اند تا در این سیستم یکپارچه توفیق خدمتگزاری به مشتریان را داشته باشند. از این رو به جرات می‌توان گفت افرادی کارشناس در زمینه ایران‌شناسی، مسلط به زبان‌های خارجی، مسیریابی حرفه‌ای با توجه به ترافیک‌های درون شهری و توانایی یافتن کوتاه‌ترین مسیر تا مقصد مورد نظر، با ما همکاری دارند.

چگونه خودرو مورد نظر را رزرو کنیم؟

طبق قوانین مجموعه سعادت، مشتریان به دو روش می توانند ماشین، مینی‌بوس و اتوبوس مورد نظر خود را اجاره یا رزرو کنند، یا با مراجعه حضوری، تماس تلفنی و همچنین با پرکردن فرم اینترنتی روی سایت که پس از بررسی مسئولان تماس گرفته می‌شود. لازم به ذکر است که هیچ محدودیتی برای اجاره خودرو ندارید، تنها کافیست بالای ۲۰ سال و دارای گواهی نامه باشید.

شرکت سعادت برای ارائه خدمات بی‌عیب و نقص در تلاش برای جلب رضایت مشتری است، از این رو ابتدا راننده‌ها را با توجه به عملکردشان رتبه بندی کرده و پس از بررسی کیفیت نگهداری خودرو توسط مشتری به آن‌ها برای اجاره‌های بعدی شرایط ویژه و امتیازهای مثبتی نسبت به دیگر متقاضیان تعلق می گیرد.

مدارک لازم برای اجاره خودرو

گواهینامه رانندگی با حداقل ۶ ماه مدت اعتبار

مدرک معتبر جهت اشتغال به‌کار

به‌همراه داشتن کارت‌ملی یا شناسنامه متقاضی

سفته یا چک به ارزش قیمت خودرو

مدرک معتبر برای احراز محل سکونت

متقاضیان حقوقی مانند شرکت‌های خصوصی و ارگان‌های دولتی، همچنین موسسات گردشگری و توریستی می‌توانند برای تامین خدمت حمل و نقل خود طبق توافق و قرارداد بین طرفین عمل کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب