امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 34693 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۳:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مصباحی مقدم: به نمایشگاه تراکنش ایران می‌آیم

خبرایران: غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای فقهی بانک مرکزی در چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران حضور می‌یابد.
مصباحی مقدم: به نمایشگاه تراکنش ایران می‌آیم
به گزارش خبرایران از ستاد خبری نمایشگاه، وی در کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار نیز عضویت دارد.
 
محمدمراد بیات مدیرعامل مرکز فابا در دیدار و گفت‌وگو با این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گزارشی از روند اجرایی چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران را ارائه داد و بر تلاش برای برگزاری پر شور این رویداد تاکید کرد.
 
تاریخ برگزاری چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران با 13 آبان، موعد اجرایی شدن دور دوم تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران حدود 10 روز فاصله دارد. بر همین اساس مرکز فابا ملاقات‌هایی را با مقامات و شخصت‌های موثر کشور در حوزه‌های اقتصادی، بانکی، پرداخت و فناوری‌های مرتبط در دستور کار خود قرار داده است. هدف از این دیدارها شکل‌گیری نوعی هم‌گرایی در کشور برای تبدیل رویداد ITE به فضایی برای نشان دادن شور و نشاط کسب و کاری و عزت ملی است.
 
با توجه به شرایط موجود، پیش‌بینی می‌شود ITE 2018 نسبت به دوره‌های پیشین با رونق بیشتری برگزار شود.
 
چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران 22 تا 24 آبان سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران، واقع در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب