امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 34694 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۳:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تصمیم در خصوص تداوم همکاری های «ما» و ملت در دیدار مدیران ارشد بیمه "ما" و بانک ملت

خبرایران: حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه «ما» در سفر به استان خوزستان، با مدیر بانک ملت استان خوزستان دیدار و گفت و گو کرد.
تصمیم در خصوص تداوم همکاری های «ما» و ملت در دیدار مدیران ارشد بیمه

به گزارش خبرایران از روابط عمومی، طی نشست حجت بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه "ما" و آقای بهزاد قاضی زاده  مدیر بانک ملت استان خوزستان ، توافقاتی برای همکاری های جدید بانکی و بیمه ای حاصل شد.

بر اساس این گزارش، طی این دیدار، طرفین  ضمن  تاکید بر منافع مشترک بانک و بیمه، به پتانسیل بالای مشتریان و سپرده گذاران بانک ملت و ظرفیت های بالای استان خوزستان اشاره کرده و در خصوص  افزایش همکاری فی مابین و ارائه خدمات متنوع بیمه ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این نشست مدیرعامل بیمه "ما"  با تأکید بر اینکه گسترش همکاری‌های بین بانک و بیمه می‌تواند به ارتقاء کیفی فعالیت‌ها در استان کمک کند گفت: در سال 99 هم از لحاظ سودآوری و هم کسب سهم از بازار، بالاتر از برنامه استراتژیک شرکت عمل کردیم و یکی از مهم ترین دلایل این موفقیت را حمایت و پتانسیل بانک ملت به عنوان سهامدار عمده می دانیم.

مدیر بانک ملت استان خوزستان نیز با تأکید بر ارتباط هرچه بیشتر بین دو مجموعه بانک و بیمه در استان گفت:این جلسات هماهنگی خوبی میان دو مجموعه ایجاد کرده و ما شاهدیم که مدیران و همکاران ما در استان، از عملکرد بیمه "ما" رضایت کامل دارند و این یک موفقیت برای بیمه "ما" و بانک ملت به شمار می‌رود.

در این سفر، تعدادی از مدیران ستادی حجت بهاری فر را همراهی می کردند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب