امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 34728 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عباس نجفی اعلام کرد؛

بانک توسعه تعاون در مطابقت و عمل به قوانین پیشرو است

خبرایران: عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون گفت بانک توسعه تعاون در مطابقت و عمل به قوانین پیشرو بوده است.
بانک توسعه تعاون در مطابقت و عمل به قوانین پیشرو است

عباس نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در افتتاحیه کارگاه آموزشی بازرسان بابیان مطلب فوق گفت: بانک توسعه تعاون همواره در مطابقت باسیاست‌ها و عمل به قوانین و ضوابط و مقررات همیشه پیشرو بوده است.

نجفی ضمن اشاره به این‌که بازرسی امری سخت و پیچیده است افزود: بانک توسعه تعاون همکارانی جوان، تحصیل‌کرده و پاک دست دارد و در فرآیندهای بانک همیشه سعی بر حسن جریان، روان‌سازی و شفاف‌سازی امور بوده است.

وی خداترس و باتقوا بودن، صداقت و وفاداری، رازداری، آگاهی به دانش روز، پرهیز از افراط‌وتفریط و انعطاف‌پذیر بودن را از خصایص یک بازرس برشمرد و سلامت و مراقبت نفس را شرط اولیه کار در بنگاه‌های اقتصادی دانست.

 ایشان آگاه‌سازی شعب و واحدها در خصوص موارد پر ریسک و پرخطر را از وظایف بازرسی دانست و پیشگیری را مقدم بر رسیدگی دانست و با اشاره به سفارش معارف دینی مبنی بر رعایت رأفت و عفو و بخشش خطاکاران، حفظ آبرو و حریم شخصی افراد را الزامی پنداشت.

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در ادامه خاطرنشان کرد: امروزه باوجود بازرسی توانمند، هدفمند و هوشمند شاهد این هستیم که کمترین نیاز به مداخله نهادهای نظارتی بیرونی در بانک وجود دارد.

وی با اشاره به این‌که فرآیندهای بازرسی در دوران مدیریت اخیر هدفمند، هوشمند و فعال بوده گفت: بازرسی باید خود را با تحولات فضاهای کسب‌وکار تطبیق دهد و نیز علاوه بر بیان نقاط ضعف سازمان، نقاط قوت را هم نمایان سازد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب