امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 34733 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمد مراد بیات در نشست خبری اعلام کرد؛

چهارمين نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2018) مهمترین نمایشگاه درحوزه پرداخت الکترونیک است/ تراکنش علیه تحریم شعارچهارمين نمایشگاه تراکنش ایران است/ 100 استارتاپ به نمایشگاه می آیند/ هدف ما ایجاد همگرایی بین دولت و بخش خصوصی در صنعت بانکی است

خبرایران: مدیرعامل فابا گفت: عرضه توانمندی های داخلی، تعامل با لبه فناوری های نوین در جهان، انتقال دانش فنی، برجسته سازی ایران در منطقه غرب آسیا، حل مشکلات بخش خصوصی فعال در این صنعت، ایجاد همگرایی بین دولت و بخش خصوصی و ایجاد رویدادی پایدار و ماندگار در صنعت بانکی از جمله اهداف نمایشگاه تراکنش 2018 است.
چهارمين نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2018) مهمترین نمایشگاه درحوزه پرداخت الکترونیک است/ تراکنش علیه تحریم شعارچهارمين نمایشگاه تراکنش ایران است/ 100 استارتاپ به نمایشگاه می آیند/ هدف ما ایجاد همگرایی بین دولت و بخش خصوصی در صنعت بانکی است

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری «تشریح اهداف، برنامه ها و روند اجرایی چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران 2018» صبح امروز پنجشنبه 3 آبان ماه 1397 با حضور« محمد مراد بیات» مدیرعامل مرکز فابا (مرکز فرهنگ ‌سازی و آموزش بانکداری الکترونیک)، «امین بیات» مدیر روابط عمومی مرکز فابا و اصحاب رسانه در سالن جلسات مرکز فابا  برگزار و دراین نشست خبری« محمد مراد بیات» مدیرعامل مرکز فابا با تشریح اهداف، برنامه ها و روند اجرایی چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران 2018 اظهارداشت:  چهارمين نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2018) با راهبرد تبدیل ایران به مرکز ثقل فناوران صنایع مالی و بانکی غرب آسیا، امسال مانند سال گذشته در مجتمع نمایشگاهی شهر تهران واقع در بوستان گفتگو برگزار برگزار خواهد شد.

مدیرعامل مرکز فابا تصریح کرد:چهارمین نمایشگاه تراکنش بادراختیارداشتن پنج هزار و 500 متر مربع مساحت و حضور 80 شرکت فعال در عرصه فناوری اطلاعات و امور بانکی با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم های ناجوان مردانه آمریکا بر ضد ایران برگزار می شود.

وی عنوان داشت:​ نمایشگاه 70 سخنرانی کلیدی ، چندین سمینار، نشست و کارگاه تخصصی در چهارمين نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2018)  برگزار می شود و این کارگاه ها بسیار آموزنده هستند و می توانند در شرایط کنونی به کمک سیت بانکی ما بیایند و علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر به پایگاه www.itefaba.com   مراجعه کنند.

بیات تاکید کرد: امسال شعارچهارمين نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2018) «تراکنش علیه تحریم» است​ و به معنای ارتباط و همکاری جهانی و مخالفت با تحریم مخالف است. تحریم هایی که به ناحق برای کشورمان در نظر گرفته شده است.

وی ابرازداشت: درچهارمين نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2018) سمینارهایی با موضوعات مهم و مبتلا به شبکه بانکی و فناوری اطلاعات از جمله «بلاک چین»، «پرداخت خرد» و «هوش مصنوعی» و نشستهایی با موضوع «ارز رمز ملی»، «اپهای پرداختی» و «پیام رسانها» و «شهر هوشمند» و «پرداخت موبایلی» و چند کارگاه مهم از جمله کسب و کارهای پلتفرمی و رایانش تکاملی برگزار می شود.

مدیرعامل مرکز فابا ادامه داد: چهارمين نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2018) برای حوزه فرهنگ ‌سازی و آموزش بانکداری الکترونیک بسیارمهم است، تاجایی که ما امسال شاهد حضور بیش از 100 استارتاپ خواهیم بود، تا این استارتاپ ها با توجه به اینکه با سرمایه ای کم به وجود آمده و خدماتی بسیار خوب به مردم ارائه می دهند و در حوزه کسب و کارهای اینترنتی در کشورمان به حساب می آیند، بتوانند دراین نمایشگاه توانمندی ها و امکانات خود را به خوبی معرفی کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف ما درنمایشگاه تراکنش 2018 با موضوع اکو سیستم بانکداری و پرداخت دیجیتال تبدیل ایران به مرکز ثقل فناوران صنایع مالی و بانکی غرب آسیا و توسعه کسب و کار بخش خصوصی درعرصه توسعه فناوری های نوین صنایع بانکی و مالی است.

بیات درادامه این نشست افزود: عرضه توانمندی های داخلی، تعامل با لبه فناوری های نوین در جهان، انتقال دانش فنی، برجسته سازی ایران در منطقه غرب آسیا، حل مشکلات بخش خصوصی فعال در این صنعت، ایجاد همگرایی بین دولت و بخش خصوصی و ایجاد رویدادی پایدار و ماندگار در صنعت بانکی از جمله اهداف نمایشگاه تراکنش 2018 است.

وی درپایان سخنان خود با اشاره به شرایط حساس کنونی کشور و هم‌زمانی برگزاری چهارمین دوره ITE 2018 گفت: دوردوم تحریم‌های آمریکا به زودی اجرایی می شود و من امیدوارم که این رویداد در ارائه پلن B کسب و کارها در شرایط تحریم ونمایش شور و نشان در صنعت بانکداری و پرداخت موثر بوده و بتواند برای گذر از شرایط کنونی و رسیدن به آرامش و ثبات به کشورمان کمک کند.

بنابراین گزارش،چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2018) از ۲۲ تا ۲۴ آبان ماه 1397 با حضور بانک ها، شرکت های ایرانی و شماری از نمایندگان شرکت های خارجی، در مجتمع نمایشگاهی شهر تهران واقع در بوستان گفتگو برگزار می شود.

Image result for ‫چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران 2018‬‎

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب