امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 34748 تاریخ انتشار: شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۳:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فراخوان نخستین جشنوارۀ فرهنگی هنری ، ادبی و رسانه مهدوی صراط

خبرایران: نخستین جشنوارۀ فرهنگی هنری ، ادبی و رسانه مهدوی صراط فراخوان داد.
فراخوان نخستین جشنوارۀ فرهنگی هنری ، ادبی و رسانه مهدوی صراط

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر ، نخستین جشنوارۀ ملی مهدوی صراط فراخوان خود را اعلام کرد
بنا به این گزارش همتی دبیر اجرایی بنیاد بین المللی مهدویت کرمانشاه از برگزاری نخستین جشنوارۀ ملی مهدوی صراط خبر داد .
دبیر اجرایی بنیاد فرهنگی مهدویت در استان کرمانشاه گفت : جشنواره ملی صراط با هدف ایجاد زمینه تحرک ، پویایی و نشاط در میان جوانان ، دانشجویان و دانش آموزان و هنرمندان از طریق رقابتهای سازنده و تعالی بخش و تقویت مبانی فکری، هنری ، عقیدتی و گسترش و رشد فرهنگ مهدوی و شناخت دقیق تر و عمیق تر نسبت به امام زمان (عج) و زمینه سازی برای خلق آثار با موضوع منجی آخرالزمان تدوین و برنامه ریزی شده است .
وی اظهار داشت : این جشنواره با همکاری بنیاد مهدویت و بنیاد بین المللی غدیر در سطح و گسترۀ ملی انجام خواهد گرفت و عملا چهار استان مرکزی ، کرمانشاه ، اردبیل و چهارمحال بختیاری در اجرای بخش های مختلف این جشنواره مشارکت خواهند داشت .
وی ادامه داد : نخستین جشنواره صراط با موضوعات فرهنگی ، ادبی ،  هنری و رسانه در چهار بخش شعر ، ادبی ، فضای مجازی و بخش هنر و رسانه آغاز شده که هر بخش  بطور جداگانه ذیل میباسد .
الف – بخش ادبی جشنواره شامل :
1-  داستان نویسی ( کودک ، نوجوان ، بزرگسال
2-  فیلم نامه نویسی ( فیلم کوتاه )
3-  نوشتن نامه به امام زمان (عج)
بخش شعر جشنواره شامل :
1-  قالب های کهن و نوین به زبان های ( فارسی ، کردی ، ترکی و لری )
بخش فضای مجازی جشنواره شامل :
1-  فعالیت فرهنگی دیجیتال وب سایت ( وب سایت ، شبکه های اجتماعی ، نشریه الکترونیک )
2-  تولید محتوای دیجیتال ( استیکرمهدوی ، بازی ، اینفوگرافی ، پادکستو .... )
3-  بخش ویژه : ایده های دیجیتال مهدوی
4-  نرم افزارهای چندرسانه ای و تولید اپلیکیشن
بخش رسانه ای شامل :
1-  انیمیشن کوتاه و موشن گرافیک
2-  نقاشی خط
3-  طراحی پوستر
دبیر جشنواره صراط گفت : علاقمندان می توانند آثار خود را تا تاریخ 30 /10/97 به دبیرخانه جشنواره به آدرس – بلوار شهید مطهری غربی – روبروی بانک مسکن – دفتر بنیاد مهدویت استان کرمانشاه ارسال و یا به آدرس ( ایمیل)  اینترنتی        info@bonyadkermanshah.ir ارسال نمایند .
لذا ازهمه علاقمندان درکشور درخواست می شود آثار خود را به آدرس  اینترنتی        info@bonyadkermanshah.ir   ارسال نمایند .
همتی درپایان از اهداء جوایز ارزنده برای برگزیدگان خبر داد و گفت برای نفرات اول هر بخش مبلغ 5 میلیون ریال وجه نقد و 3میلیون ریال کتاب مهدویت * برای نفرات دوم هر رشته 3میلیون ریال وجه نقد و 2 میلیون ریال کتاب مهدوی و به نفرات سوم هر بخش نیز 2 میلیون ریال وجه نقد و 1 میلیون ریال کتاب مهدوی اهدا خواهد شد .
همتی گفت : در اختتامیه جشنواره همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار و از صاحبان آثار برگزیده جشنواره تجلیل و جوایز آنان اهدا خواهد شد .
جهت کسب اطلاع بیشتر به سایت دبیرخانۀ مرکزی مهدویت به آدرس  mahdaviat.ir   ویا به سایت بنیاد بین المللی غدیرکرمانشاه مراجعه و یا با تلفن های 02188998600  - 09181314160 تماس حاصل فرمایید .

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب