شیائومی از آنجایی که توانسته بازار چین و هند را به طور کامل در زمینه فروش تلویزیون در اختیار بگیرد، سعی دارد تا در زمینه تلویزیون های هوشمند نیز پیشرفت های زیادی داشته باشد.

2 روز پیش شرکت شیائومی از تلویزیون جدید 65 اینچی خود با نام Mi TV 4 رونمایی کرد.

تلویزیون Mi TV 4 ساخته ی شیائومی از حداقل حاشیه ها در کناره ها بهره می برد و ضخامت آن هم اندازه یک گوشی Mi 8 یعنی 7.5 میلیمتر می باشد، این تلویزیون از رزولوشن 3840 در 2160 (4K) استفاده می کند و فرکانس انطباق تصویر آن60 هرتز و زاویه دید آن 178 درجه می باشد، همچنین مدت زمان پاسخگویی تصویر در این تلویزیون تنها 8 میلی ثانیه می باشد و از تکنولوژی HDR10 جهت بهبود کیفیت تصاویر نمایش داده شده استفاده می کند.

در این تلویزیون 2 اسپیکر مجزا با توان 8 وات و پشتیبانی از DTS HD و Dolby Audio Technology به کار رفته است.

این تلویزیون هوشمند می باشد و شما می توانید از طریق میکروفون تعبیه شده بر روی کنترل این تلویزیون فرامین صوتی مورد نیاز خود را برای تلویزیون ارسال کنید، همچنین در ساخت این تلویزیون 65 اینچی از یک پردازنده 64 بیتی Amlogic در کنار 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است.

index_banner_img

محصول جدید رونمایی شده از شیائومی مخصوص علاقه مندان به موسیقی می باشد.

همانطور که میدانید شیائومی هندزفری های متنوعی چه بیسیم و چه سیمی به کمک شرکت 1More به بازار عرضه کرده است که قیمت های بسیار مناسبی داشتند، اما این بار شیائومی و 1More تصمیم گرفتند تا یک هندزفری کامل و بسیار قدرتمند را تولید و عرضه کنند.

این هندزفری جدید به صورت بیسیم و گردنی می باشد و به دلیل وزن کم آن استفاده از آن بسیار راحت می باشد و در طول استفاده کاربر خسته نمی شود.

طبق گفته های سازنده این هندزفری بیسیم برای دستگاه های مجهز به سیستم عامل Ios یعنی محصولات شرکت اپل بهینه سازی شده است و قادر است به کمک تکنولوژی AAC صدا هایی با جزئیات بدون بالا و بدون افت کیفیت به گوشی کاربر برساند.

همچنین این هندزفری بیسیم از Hi-RES و کدک بسیار عالی LDAC برای پخش صدا استفاده می کند که چیزی حدود 3 برابر بهتر از هدفون های بیسیم عادی می باشد.

این هندزفری بیسیم از قابلیت Quick Charge یا همان شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند و به راحتی در طول 1 ساعت شارژ آن تکمیل می شود و کاربر می تواند تا 7 ساعت بدون وقفه از آن استفاده کند، همچنین به کمک این قابلیت کاربر می تواند تنها با 10 دقیق شارژ به مدت 2 ساعت از دستگاه استفاده کند.

One-More-2

محصول دیگر شیائومی، یک محصول مخصوص آشپزخانه می باشد؛ یک ست شیرآلات و سینک هوشمند.

شیائومی این بار شیر های آب نیز هوشمند سازی کرده است هرچند ممکن است در ظاهر چیزی مشخص نباشد.

شیر آب و سینک شیائومی از جنس فلز ضد زنگ می باشد و این شیر آب دارای قابلیت چرخش 360 درجه به منظور شستشوی نقاط دور از دسترس می باشد؛ این شیر آب قادر است تا از محل ثابت خود جدا شود و مطابق میل کاربر در تمام جهات به حرت در بیاید، همچنین در قسمت بالای این شیر یک عدد سنسور جهت باز و بسته کردن آب قرار داده شده و تنها لازم است تا کاربر دست خود را به آن نزدیک کند تا آب باز یا بسته شود.

img (2)

روز گذشته نیز شیائومی از یک پروژکتور لیزری حرفه ای با قیمتی بالا با نام Wemax One Laser Projector رونمایی کرد.

این پروژکتور لیزری در سه نسخه مختلف به بازار عرضه می شود، و نسخه های مختلف آن شامل خود پروژکتور، ساب ووفر Wemax S1 و یک صفحه مات، مخصوص نمایش تصاویر پروژکتور روی آن، می باشد.

پروژکتور های Wemax One و Mi Laser Projector طراحی های مشابهی از لحاظ ظاهری دارند، اما در پروژکتور Wemax می توان برتری هایی را مشاهده کرد از جمله روشنایی لامپ پروژکتور Wemax که نسبت به Mi Laser Projector از 5 هزار لومن به 7 هزار لومن افزایش پیدا کرده است.

این پروژکتور حرفه ای از تکنولوژی ALDP 3.0 استفاده می کند و دارای عمر لامپ 25 هزار ساعت (34 سال در صورت استفاده روزانه 2 ساعت) می باشد، البته در صورتی که روزانه 4 ساعت از آن استفاده کنید این پروژکتور می تواند شما را تا 17 سال همراهی کند که نشان می دهد این پروژکتور دارای عمر بالا و کیفیت قطعات بالا می باشد.

این پروژکتور قادر است تا تصاویری به اندازه 150 اینچ و رزولوشن 1920 در 1080 را بر روی پرده نمایش دهد و همچنین کنتراست تصویر این پروژکتوربه نسبت 3000 به 1 می باشد.

شیائومی با عرضه یک ساب ووفر به همراه این پروژکتور کیفیت صدای بسیار بالای آن را تایید کرده است.

xiaomi-wemax-one