امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 349 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

30 آذر؛

آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره «بهار» اعلام شد

خبرایران : آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره بهار با محوریت شعار «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» از سوی جهاد دانشگاهی تا 30 آذرماه جاری، اعلام شد.
 آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره «بهار» اعلام شد

به گزارش خبرایران،جهاد دانشگاهی طی هفت دوره به برپایی جشنواره بهار با محوریت شعاری که از سوی مقام معظم رهبری در ابتدای هر سال انتخاب می‌شود، اقدام می‌کند.

امسال هفتمین دوره این جشنواره با محوریت شعار «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» در بخش‌های کتابخوانی، مقاله‌نویسی، هنری، فیلم کوتاه، نشست‌های هم اندیشی، بخش ویژه دانشجویان دانشگاه جامع علمی- کاربردی در حال برگزاری است.

مسابقه کتابخوانی به صورت حضوری و به طور همزمان در دانشگاه‌های سراسر کشور از کتاب «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» تألیف دبیرخانه جشنواره ملی بهار طی پنجم آذرماه جاری، برگزار شد ولی هنوز برای شرکت در بخش الکترونیکی این مسابقه کتابخوانی فرصت باقی است.

بنابراین گزارش، علاقه‌مندان برای ارسال اثر به دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی بهار جهاد دانشگاهی تا 30 آذرماه جاری، فرصت دارند.

یادآوری می شود، این جشنواره با هدف تبیین وجوه و ابعاد نظری و کارکردی پیام رهبری، تعمیق گرایش‌ها و باورهای دینی و ملی قشر دانشگاهی با توجه به پیام رهبری و بسترسازی جهت افزایش مشارکت آن‌ها، ایجاد انگیزه و تلاشی مضاعف برای رسیدن به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تقویت اهتمام آحاد دانشگاهیان خصوصاً دانشجویان سراسر کشور نسبت به نقش خود در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برگزار می‌شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب