امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 34928 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۹:۵۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

امیر محسنی اعلام کرد؛

درخشش بلورسازی در برنامه توسعه منطقه17/آغاز عملیات عمرانی احداث نخستین مرکز محله

خبرایران : شهردار منطقه17تهران از آغاز عملیات عمرانی احداث نخستین مرکز فرهنگی،ورزشی،تجاری در محله بلورسازی و تامین سرانه های خدماتی در بخش شرقی منطقه خبر داد.
درخشش بلورسازی در برنامه توسعه منطقه17/آغاز عملیات عمرانی احداث نخستین مرکز محله

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه17، امیر محسنی با اعلام این خبر افزود: بخش شرقی منطقه 17خصوصاً محله بلورسازی از مشکل فرسودگی بافت شهری رنج می برد و سرانه های خدماتی در بخشهایی از آن نزدیک به صفر است که برای رفع این مشکل،احداث مرکز محله در دستور کار قرار گرفته ست.

محسنی با اشاره به تدوین برنامه چهارساله توسعه منطقه17گفت: برای بهبود شرایط زیست پذیری منطقه و تحقق آرمان شهری انسان محور، برنامه ایی چهارساله برای توسعه درون زا و پایدار با تکیه بر ظرفیتهای محلی با محوریت نوسازی و ایمن سازی بافت شهری تدوین شده که در مرحله عملیاتی قرار دارد و احداث این مرکز نیز از بخشهای این برنامه است.

شهردار منطقه17 همکاری و مشارکت سازمان نوسازی شهر تهران را مفید و‌موثر ارزیابی و تصریح کرد: با همکاری سازمان نوسازی گام بسیار خوبی در جهت نوسازی و ایمن سازی بافت فرسوده و تامین سرانه های خدماتی در جنوب محله بلورسازی برداشته شده که در  تلاشیم تا در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

محسنی احداث این مرکز با کاربری چهارگانه را تامین کننده نیاز محله دانست و اظهارداشت: این مرکز در زمینی به مساحت 800مترمربع که حاصل از تملک املاک ریزدانه شهروندان توسط شهرداری بوده،احداث می شود و می تواند خدمات آموزشی،ورزشی،تجاری و فرهنگی به شهروندان عزیز ارائه کند.

گفتنی ست اخبار تکمیلی در خصوص این مرکز به زودی از طریق روابط عمومی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب