امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 34935 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۴:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مشاوره حقوقی حضوری رایگان به افراد نیازمند

خبرایران: بسیاری از افرادی که به دلیل آگاهی اندک به علم قانون دچار مشکلات و معضلات حقوقی می‌شوند، افرادی از طبقات ضعیف جامعه هستند و به دلیل عدم مشاوره با وکیل و مبالغ گران مشاوره اغلب حاصل یک عمر تلاش و کار خود را در قرارداد و یا معامله‌ای که شرایط کلی حقوقی آن علیه ایشان تنظیم شده است، از دست می‌دهند و این می‌تواند تبعات جبران‌ناپذیری را برای آنها به بار آورد.
مشاوره حقوقی حضوری رایگان به افراد نیازمند

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام تهران مدافع، این افراد هرچند به‌راحتی از مشاوره حقوقی تلفنی رایگان که در بستر اینترنت موجود است، می‌توانند استفاده کنند، لیکن این مشاوره‌ها بعضا به دلیل عدم بررسی مدارک و اوراق پرونده دقیق نبوده و از دقت پایینی برخوردار می‌باشد.

مشاوره حقوقی حضوری مهم‌ترین نیاز یک فرد برای این است که مدارک و اوراق خود را به وکیل نشان داده و از دقیق‌ترین مشاوره حقوقی بهره‌مند شوند.

موسسه حقوقی تهران مدافع با افتخار اعلام می‌کند تصمیم دارد روزهای سه‌شنبه برای افرادی که توانایی پرداخت حق‌المشاوره را ندارند، مشاوره حضوری رایگان بدهد و حضورا با بررسی اوراق و مدارک ایشان توسط وکیل بهترین راهکار را پیش روی مراجعان قرار دهد.

همچنین از این موارد سالیانه ۵ پرونده را رایگان تقبل کرده و تا رای قطعی پیگیری کند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب