امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 34950 تاریخ انتشار: جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۴:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رقابت 9 فیلمساز زن در بخش سینمای ملی جشنواره مقاومت/ حضور سه فیلمساز در مسابقه فیلم‌های سینمایی

خبرایران: 10 عنوان فیلم کوتاه و مستند از فیلمسازان زن کشورمان در پانزدهمین دوره از جشنواره مقاومت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
رقابت 9 فیلمساز زن در بخش سینمای ملی جشنواره مقاومت/ حضور سه فیلمساز در مسابقه فیلم‌های سینمایی

روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با اعلام این خبر، عناوین آثار سینماگران زن این دوره جشنواره در بخش مسابقه ملی را به ترتیب زیر معرفی کرد.

«خشاب‌های خالی» سمیه ذاکری خطیر، «باز هم سکوت» راضیه سراجی، «دریاچه ماهی» مریم دوستی، «کنجان چم» یاسمن نصرتی، «مستوره» الهام هادی نژاد، «خانه پنجم» و «پنجشنبه» رضوانه فتحی، «ویلایی‌ها» منیر قیدی، «ارکیده در آتش» شکوفه گودرزی و «مادر» ماریا ماوتی.

بر پایه این خبر، این آثار در مسابقه فیلم‌های سینمایی، کوتاه و مستند بخش مسابقه ملی جشنواره بین‌المللی مقاومت رقابت می کنند.

گفتنی است پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با شعار «تجلی گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی» به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس طی روزهای 5 تا 9 آذر ماه سالجاری به دبیری محمد خزاعی در تهران برگزار می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب