امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 34967 تاریخ انتشار: جمعه ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تمهیدات معاونت شهرسازی و معماری در آستانه بازگشایی مدارس؛ ایمن سازی کارگاه های ساختمانی و تاورکرین ها

خبرایران: مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران از ابلاغ بخشنامه برای افزایش ایمنی معابر و گذرهای پیاده پایتخت در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.
تمهیدات معاونت شهرسازی و معماری در آستانه بازگشایی مدارس؛ ایمن سازی کارگاه های ساختمانی و تاورکرین ها

به گزارش خبرایران از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران ،سید حمید موسوی ضمن بیان این مطلب گفت: طبق بخشنامه صادره به مناطق، از تاریخ 18 شهریورماه تا 15 مهرماه موضوع افزایش ایمنی معابر و گذرهای پیاده، رفع هرگونه سدمعبر، پاکسازی گذرها و ارتقای سطح کیفی وضعیت نگهداشت شهر با مشارکت شهروندان به طور ویژه مورد توجه بازرسان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران قرار می گیرد.

وی افزود:همچنین در این بازه زمانی، بازدید میدانی از کارگاه های ساختمانی برای ساماندهی وضعیت حصار کارگاهی، تابلوی مشخصات و کنترل اجرای پروژه منطبق با نقشه های مصوب به طور جدی انجام می شود.

مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران پیگیری و تعیین تکلیف گودهای رهاشده و اخطار به مالکین و ذینفعان مبنی بر لزوم اجرا و تکمیل سازه نگهبان براساس نقشه های مصوب را از دیگر مفاد بخشنامه دانست و گفت: تا 15 مهرماه اقدامات مربوط به به روز رسانی اطلاعات تاورکرین ها در سامانه ناحیه محوری و کنترل لازم در رابطه با گواهی استاندارد دستگاه و اپراتورها و برچیدن تاورهای غیرفعال و رهاشده به طور ویژه پیگیری می شود.
موسوی تاکید کرد: همچنین در این مدت بازرسان معاونت شهرسازی و معماری بر ساماندهی و کنترل ایمنی کارگاه ها و معابر شامل حفاظ، داربست و رعایت مبحث 12 مقررات ملی ساختمان نظارت می کنند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب