امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3498 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دو خبراز شبکه تهران؛

شاخه طوبی در جشن مبعث / شوق راهنمای صاحبان شرکت های بازاریابی شبکه ای می شود

برنامه زنده شاخه طوبی کاری از گروه فرهنگ و معارف شبکه تهران سه شنبه 6 خرداد ماه مقارن با مبعث پیامبر اکرم ( ص) 27 رجب بر روی آنتن می رود.
شاخه طوبی در جشن مبعث / شوق راهنمای صاحبان شرکت های بازاریابی شبکه ای  می شود

به  گزارش خبرایران از  روابط عمومی شبکه تهران ، محسن رنگینی تهیه کننده برنامه زنده شاخه طوبی گفت: این برنامه با اجرای سید علیرضا قوامی به مدت 55 دقیقه پخش می شود و حجت الاسلام سید حمید میر باقری کارشناس مذهبی برنامه به بررسی سیره زندگی  و موضوع بعثت پیامبر اکرم ( ص) می پردازد.

رنگینی ادامه داد: پخش مستندی گزارشی از شهر مکه ( غار حرا )، کلام بزرگان ، میان برنامه های ویژه این مناسبت از بخش های مختلف این برنامه است.

برنامه زنده شاخه طوبی شبکه تهران سه شنبه 6 خرداد ساعت 12 به مناسبت مبعث پیامبر ( ص)  از شبکه تهران پخش می شود.

پیامک

بررسی سیره زندگی و موضوع بعثت پیامبر اکرم ( ص) با کارشناسی حجت الاسلام سید حمید میر باقری در ویژه برنامه شاخه طوبی شبکه تهران روز سه شنبه 6 خرداد ماه ساعت 12 به مدت 55 دقیقه روی آنتن می رود.

 

***شوق بازاریابی شبکه ای در تلویزیون

 

 شوق  عنوان یک مستند گزارشی از گروه دانش و اقتصاد شبکه تهران است که در 3 قسمت 20 دقیقه ای از 6 خرداد ماه بر روی آنتن می رود.

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شبکه تهران، عبدالله عبدی تهیه کننده و کارگردان برنامه شوق در توضیح این برنامه گفت: این مستند در راستای تبیین جایگاه و نقش بازاریابی شبکه ای در توسعه کسب و کارهای جدید طراحی و تولید شده است.

عبدی ادامه داد: در این سه برنامه که با هدف فرهنگ سازی و بررسی زیر ساخت های قانونی و اجتماعی در شرکت های بازایابی شبکه ای و تفاوت این شرکت ها باشرکت های هرمی تولید شده از نظرات اساتید به نام دانشگاه ، نمایندگان اتاق بازرگانی ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، مسئولان پلیس آگاهی نیروی انتظامی استفاده شده و رهنمود های لازم به بازاریابان فعال در شرکت های تازه تاسیس و شرکت های فعال در حوزه بازاریابی شبکه ای  می پردازد.

تهیه کننده برنامه شوق اضافه کرد: این مستند گزارشی از 6 خرداد ماه به مدت سه شب بعد از اخبار ایران و جهان ساعت 35 دقیقه بامداد از آنتن شبکه تهران پخش می شود.

پیامک

 اولین قسمت مستند گزارشی «شوق» شبکه تهران  با محوریت  تبیین جایگاه و نقش بازاریابی شبکه ای در توسعه کسب و کارهای جدید  که با هدف فرهنگ سازی و بررسی زیر ساخت های قانونی و اجتماعی در شرکت های بازاریابی شبکه ای تهیه و تولید شده است، از 6 خرداد ماه 35 دقیقه بامداد بر روی آنتن می رود.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب